ENIGMA XVIII

Hola petits gegants, ja hi tornem a ser. Quines ganes que tenia!!

1- A terra hi ha un milió d’euros, i al costat seu hi ha Superman, Dràcula i un actor francès. Qui agafarà els diners?

2-  Et donen setze boles que tenen exactament el mateix aspecte, però una és una mica més pesant que les altres. Has de localitzar la bola més pesant, i per a fer-ho disposes d’una balança de dos platets. Però per cada pesada et cobren 1 euro, i només tens 4. Com te les enginyaràs?

I, a més a més, una endevinalla!

                   Transparenta però es veu, 
               amb les mans no la podràs agafar 
                 perquè tard o d’hora s’escolarà.

Què és?

Salut i cervell!

 

6 thoughts on “ENIGMA XVIII

  1. ALBA BALLESTEROS

    Hola Ivan , aqui et deixo les respostes .

    1- El actor francès .

    2- Primer pesso 8 i 8 i la que mes pessa les separo a es altres i las divideixo en 4 i 4 la que mes pessi la peso en 2 en 2 i torno a pessarles per separat 1 i 1 i tindre la que mes pessa .

    3- L’ aigua

    Adèu fins dilluns

    Reply
  2. Toni Ramírez

    Hola, Ivan

    1- Els agafarà qui arribi primer.
    2- Dividim les 16 boles i treiem les 8 que pesen menys, després agafem 4 i 4 i treiem les que pesen menys, ara fem el mateix amb 2 i 2 fins que ens queda 1 i 1 i ja sabrem quina és la bola que pesa més fent servir els 4 € en 4 pesades.
    ENDEVINALLA: És l’aigua.

    Reply

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *