DIA 6: Dijous 14 de maig

Bon diaaaaa!

Ja ho tenim!!! Últim dia!!! Demà ens veiem a l’escola!!

A continuació us explico el dia d’avui:

HORES DE CONNEXIÓ GRUPALS: A les 9.30h (aclaració de dubtes de la feina ) 3.30 (Correcció dels problemes de mates i Joc del “pasapalabra” amb les vostres feines).

PROPOSTES PER AVUI:   Llengua, matemàtiques i Religió

1.Llengua:

Què hem de fer?

Heu de crear un “PASAPALABRA”

Recordeu que dimarts hi vam jugar per la tarda? Doncs vosaltres heu de dissenyar una pregunta per cada una de les lletres de l’abecedari. Ho heu de fer vosaltres, vull dir, que no vull que us copieu les definicions ni de intertnet ni del diccionari. Penseu en coses que treballem a classe de llengua, projecte, english… Una mica com el que vaig fer jo. La idea és que quan ens veiem a l’escola pogueu jugar-hi entre vosaltres.

Jo us passaré un model a seguir, per si us és més fàcil. L’activitat es fa en CASTELLÀ.

M’heu d’enviar les vostres definicions abans de la una, perquè jo per la tarda pugui seleccionar quines preguntes faré servir de cada un. En el cas que no ho hagueu acabat no passa res, al tornar a l’escola m’ensenyeu la feina.

Aquesta és la feina, hi podeu accedir des d’aquí;

PASAPALABRA

2. Matemàtiques:

Haureu de fer  1hora de l’applicació i problemes matemàtics que us poso a continuació. Copieu els problemes en un full i els resoleu.

Els corregirem per la tarda.

• Suposant que el pare de la Lara dorm 6 hores diàries, quantes hores dorm en un any?
  • Dotze persones van recollir 48900 minerals. Tres mil dos-cents no estaven sencers i els van llençar. Si es van repartir la resta, quants minerals van tocar a cada un?
  • La Júlia talla cartrons. En talla 562 cada hora. Si treballa tot un dia sencer, quants cartrons tallarà?
  • A la Montse li agrada jugar a bales. Dimarts en va perdre 8 i dijous en tenia 3 més que dimarts. Quantes vales va guanyar dimecres?
  • Escriu multiplicacions de nombres que donin com a resultat 24. Intenta escriure tots els possibles.
  • Amb les xifres 18756, escriu el nombre més gran que puguis. Després escriu el més petit.

3. Religió :

Avui es celebra la festa de Maria Mazzarello!! La Clara ha preparat un kahoot amb preguntes i respostes sobre Maín!!!

kahoot religió

Només haureu posar el vostre nom i a jugar!

Per aquí el dia d’avui! Estic molt contenta perquè heu treballat molt aquests dies i com sempre demostreu tenir una capacitat molt bona per adaptar-vos a tot!!!

una abraçada per a tots i totes!!!

Ens veiem demà! Quina il.lusió!!!

Cristina

DIA 5: Dimecres 12 de maig

Bon diaaaaa! Dimecres! vinga va, dos dies!!

A continuació us explico el dia d’avui:

HORES DE CONNEXIÓ GRUPALS: A les 9.30h (aclaració de dubtes de la feina i explicació de la fitxa 42 d’innovamat) 3.30 (correcció de la feina de mates i càlcul ràpid+enigmes).

PROPOSTES PER AVUI:   Llengua, matemàtiques i English.

1.Llengua:

Què hem de fer?

Lectura individual sobre “Les ensopegades de l’Alícia Paf” que és el llibre de lecura    de la classe. A la classe hem llegit fins la pàgina 21 i vosaltres l’heu d’acabar. Heu de    llegir-lo sencer, fins la pàgina 66. Sembla molt, pe`ro ja veureu que és molt fàcil de l      llegir perquè té forces imatges.

Quan acabeu de llegir heu de respondre aquestes preguntes:

• Quina és l’ensopegada de l’Alícia que més gràcia t’ha fet?
  • Explica que t’ha semblat el conte. T’ha agradat? Argumenta la teva resposta.
  • Indicia quins personatges surten en el conte.
  • Redacta un breu resum sobre el llibre.

Com ho hem de fer?

Podeu fer-ho a ordinador o a mà. Si ho feu a mà, copieu les preguntes en un full i les contesteu. Si ho feu a ordinador, podeu copiar les preguntes en el word i respondre-les.

Quan ho hem d’entregar?

Abans de les 10hores  del dijous 13. M’ho envieu per correu, o bé el word o bé la foto del full escrit a mà.

ATENCIÓ! Repassem les faltes d’ortografia. El resum no ha de ser ni molt llarg ni molt curt. Ha de fer una síntesi del que hem llegit.

ATENCIÓ A LA DIVERSITAT

Què hem de fer?

Quan acabeu de llegir heu de respondre aquestes preguntes:

• Quina és l’ensopegada de l’Alícia que t’ha fet més gràcia?
  • Què t’ha semblat el conte. T’ha agradat? Argumenta la teva resposta.

Quan ho hem d’entregar?

Abans de les 10 del dia dijous 13. M’ho envieu per correu, o bé el word o bé la foto del full escrit a mà.

2. Innovamat

Sessió 42 d’innovamat, Teniu el full a la carpeta. (Si algú necessita la fitxa perquè no la té que m’ho demani i li envio per email.)

3. English

La Mercè vol que repasseu els adjectius en anglès. Si cliqueu el següent enllaç hi podeu accedir.

ENGLISH ACTIVITIES

Al acabar l’activitat cliqueu al tic i li feu una captura de pantalla que em podeu enviar per correu electrònic a merce.trave @salesianas.org

ATENCIÓ A LA DIVERSITAT

En el cas dels alumnes amb adaptació faran les activitats proposades en el següent enllaç per repassar vocabulari bàsic, podeu triar a fer entre colours (colors)numbers (números)clothes (roba)toys (joguines)family (família)body (cos), animals (animals)food (menjar), christmas (Nadal)No cal que els feu tots, en podeu triar un.

ENGLISH ACTIVITIES

A la tarda ens trobem i corregim la fitxa d’innovamat.

Que tingueu un bon dia!!!

Bona feina,

Cristina