AVUI TOCA MÚSICA

 

Bon dia nens i nenes de 1r,

Aquesta setmana us proposo dues activitats musicals per fer a casa. Espero que us agradin molt!

PROPOSTA 1: MÈTODE KODALY

El mètode Kodaly és un sistema educatiu musical. S’utilitza un símbol amb les mans per representar cada una de les notes musicals. 
L’objectiu d’aquesta activitat és conèixer cada un del símbols que s’utilitza per representar les notes.
Vídeo notes musicals + cançons

https://www.preschoolprodigies.com Check out the Prodigies Music Curriculum! Sing and sign your way to a musical ear with the Curwen (Solfege) hand signs! This video features 5 popular nursery rhymes arranged in colorful and easy to read Solfege! The Solfege hand signs are great because you don’t need an instrument AND because even babies can …
www.youtube.com

 

L’entrega es farà via e-mail. Heu d’enviar-me un vídeo fent les notes musicals amb el mètode Kodaly. 

DATA D’ENTREGA: 31 de Maig

PROPOSTA 2: FIGURES MUSICALS
L’objectiu d’aquesta activitat és conèixer els valors de les figures musicals i saber reproduir-les i identificar-les:
Heu de seguir la lectura rítmica de les següents cançons.
Ho podeu fer utilizant les mans, els peus o algun instrument de percussió. Com vosaltres vulgueu!
 
 
 
L’entrega es farà via e-mail. Podeu d’enviar-me una foto o vídeo que heu de fer durant l’activitat. 
Data màxima d’entrega :26 de Maig

Per  entregar les activitats i demanar-me  qualsevol dubte podeu enviar-me un email a: mar.mascaro@salesianas.org

Una abraçada molt forta!!

Mar

L’ABECEDARI

 

Bon dia.                                                                                                                                                        Recordeu que la proposta de creart era posar el vostre nom en signes egipcis?                            Doncs, avui continuarem treballant l’abecedari, però no l’egipci ehhh??? …el català.

ABECEDARI

QUÈ FAREM?                                                                                                                                                      Primer mirarem aquests dos vídeos de dues cançons que us ajudaran a aprendre l’abecedari tot cantant i ballant…com ja sabem que  us agrada tant!

 

Després us proposem que per fer aquesta activitat feu servir una llibreta o us la feu amb fulls de paper.

ACTIVITAT ABECEDARI

ATENCIÓ A LA DIVERSITAT                                                                                                                                  Els nens i nenes que creieu que us costa una mica escriure, podeu fer la mateixa feina però només escriure una paraula.

QUÈ TREBALLAREM?

– L’abecedari.

– L’ordre de les lletres en l’abecedari.

– La identificació de la primera lletra de les paraules.

– L’hàbit d’escriure.

DATA DE LLIURAMENT:                                                                                                                                          Com que pensem que és una feina una mica llarga, us deixem que l’aneu lliurant al llarg de tota la setmana.

SORPRESA!!!

Bon dilluns a tothom. Aquest setmana us envio aquest vídeo amb sorpresa.                      Després de veure el vídeo podeu fer un dibuix i  me l’envieu al meu correu.

Desitjo que us agradi.                                                                                                                                           Us trobo molt a faltar, us envio un petó i una abraçada.

 

QUI VA INVENTAR ELS EXPERIMENTS?

Bon dia nens i nenes de la classe dels llops.

Avui no farem cap experiment perquè hem de parlar de la pregunta que va sorgir d’aquest tema que estem treballant. Qui va inventar els experiments?

Alguns companys i companyes de la classe ja van contestar qui era l’inventor o la inventora dels experiments.

  • La Iria ens diu que els senyors que van inventar-se els experiments es diuen científics.
  • El Jordi pensa que els experiments els han inventat les persones. Els científics. Fins i tot ens diu que ell vol ser científic per investigar l’ADN…juga en un joc de dinosaures que surt això de l’ADN.
  • L’Ander diu que Einstein és el que es va inventar els experiments.
  • I el Víctor Cuerva ens diu que l’inventor va ser Galileu Galilei.

 

Ara escolteu aquest àudio.

https://salesianas-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/tere_andres_salesianas_org/ES2AbqT6P8FIoUVZOi7p36YBUWPqM0kRVgksNAnF6YqQew?e=xUwdof

 

CLICA LA FOTO PER VEURE EL MUNTATGE

ACTIVITAT 1

  • Ara mirarem aquest vídeo que ens explica què vol dir el mètode científic que utilitzen els científics per fer les seves investigacions i experiments.

ACTIVITAT 2

ATENCIÓ A LA DIVERSITAT.

 

Els nens i nenes que no els hi sigui fàcil llegir i escriure que escoltin l’àudio, mirin el muntatge i el vídeo.  I facin només l’ACTIVITAT 1

QUÈ TREBALLAREM AVUI? -Què vol dir ser un científic o científica?

-El mètode científic.

-Saber donar respostes a unes preguntes.

COM HO FAREM? -Escoltant amb atenció l’àudio.

-Mirant, escoltant i pensant el vídeo proposat.

-Contestant les preguntes de l’activitat.

QUÈ HEM DE TENIR EN COMPTE? -L’atenció quan escoltem.

-La reflexió després de veure i d’escoltar el vídeo i l’àudio amb informació del tema.

-El resultat de les respostes proposades.

IT’S ENGLISH TIME.

 

Hello boys and girls! It’s Monday again! Hurray!!!

Watch the video and do this week’s proposals.

Mireu el vídeo d’aquesta setmana i veureu les propostes.

https://youtu.be/b13nbB0xhl0

 

FITXES LIVEWORKSHEETS:

https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=Year%201&s=English&t=1z3v27j4tu&l=bq&i=dcucfo&r=mq

VÍDEO:

https://www.youtube.com/watch?v=D7WJqszj24U

CRITERIS D’AVALUACIÓ: 

• Captar el missatge global de les produccions orals amb suport visual i no visual més treballades a l’aula.

• Captar informació rellevant d’un missatge oral.

• Escriure paraules, expressions conegudes i frases a partir de models i amb una finalitat específica.

MESURES D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT: mirar els dos vídeos .

Data d’entrega: 25 de maig.

Comentaris i dubtes: merce.trave@salesianas.org

See you soon!!!

GRÀCIES SANITARIS!

 

Seguint amb l’homenatge que estem fent a la nostra comunitat de Salesianes, podem explicar que cada dia les Salesianes surten al balcó a les 20.00 h a aplaudir als sanitaris que s’estan jugant la vida als hospitals lluitant contra el corona-virus. És un gest que va sorgir espontàniament els primers dies i que s’està mantenint. Avui, dins aquesta setmana de Main, volem reconèixer la labor professional i vocacional dels nostres sanitaris i sanitàries.

I tu com col·labores? Creieu que des de casa podem fer alguna cosa aquest dies per ajudar a algú? Perquè estigui més content?  O perquè no es trobi sòl?

Segur que si, pensem-hi.