DIMECRES TOCA MÚSICA!!!

 
 

PROPOSTA 1: LA DURADA                                                                                                      L’objectiu d’aquesta proposta és experimentar i indagar en les possibilitats expressives del so i conèixer una nova qualitat: LA DURADA

Ja hem conegut algunes de les qualitats del so: La intensitat ( fort i fluix)  i l’altura ( agut i greu) Avui us proposo treballar la durada.

Mireu el conte sobre aquesta qualitat del so:

https://www.youtube.com/watch?v=IdBM9WHFGkU&list=PLRWVV88ZIxJguqol1R9QgU2vm9ClnOQhx&index=4

Contesta la pregunta:                                                                                                                           Podrieu dir-me un objecte/animal que faci un soroll llarg i un altre que faci un soroll curt?

Representació de la Durada                                                                                              Finalment feu un dibuix/creació en tres dimensions  en el qual quedi representat la Durada (curt i llarg) És moment de ser creatius!

L’entrega de l’activitat es farà via e-mail. M’heu d’enviar una foto de la representació de la durada.

 

 PROPOSTA 2:  CANÇÓ

L’objectiu d’aquesta activitat és realitzar esquemes melòdics i rítmics amb la veu i el cos cantant una cançó en anglès.

Us proposo que canteu aquesta cançó: TO STOP THE TRAIN I afegir-hi una petita coreografia. 

https://www.youtube.com/watch?v=GWLeWQqtNUA

https://www.youtube.com/watch?v=4zgBMdtXvkc

 

LLETRA:

TO STOP THE TRAIN IN CASES OF EMERGENCY,

PULL DOWN THE CHAIN! PULL DOWN THE CHAIN!

PENALTY FOR IMPROPER USE, FIVE POUNDS!

 L’entrega es farà via e-mail. Em podeu enviar un vídeo en el qual canteu la cançó. No és necessari enviar-ho aquesta setmana sinó quan creieu que ja esteu preparats per cantar-la

Per  entregar les activitats i demanar-me  qualsevol dubte podeu enviar-me un email a: mar.mascaro@salesianas.org

Una abraçada molt forta!!

Mar

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *