Bon dia, nens i nenes!
Avui l’experiment que farem espero que us agradi perquè haureu de treballar amb aigua.
Us recordo el que dèiem la setmana passada:
- El més important és que mireu de fer sòls tot el que us proposo i si no podeu fer alguna cosa, podeu demanar ajuda a la família.
- Les coses que pensem i que hem d’escriure abans de realitzar l’experiment també ho heu de fer sòls i després mirar si coincideix amb el què ha passat.
- Perquè ens surti tot el que hem de fer, hem d’estar tranquils i fer les coses a poc a poc. Pensant el que proposa l’experiment, seguint els passos que ens indiquen per poder fer-lo bé.
QUÈ TREBALLAREM? -Qüestionar-se coses.
– Anticipar respostes.
– L’autonomia personal per fer els experiments.
– Manipular i experimentar amb diferents materials i objectes.
– El pes, la forma i el material .
COM HO FAREM? -Seguint les instruccions de l’activitat.
-Preparant el material que necessitem.
-Manipulant correctament el material.
-Realitzant els passos que ens indica l’explicació per poder realitzar l’experiment.
-Pensant el què ha passat amb el que hem fet.
-Contestant les preguntes que ens fan.
-Fent fotos dels diferents passos de l’experiment (optatiu).
QUÈ HEM DE TENIR EN COMPTE? -L’atenció quan realitzem l’experiment.
-L’autonomia que tenim quan realitzem els diferents passos que ens indica l’activitat.
-Si sabem fer l’activitat proposada.
– Si ens adonem de que en la flotació dels cossos hi incideixen diverses variables, pes, forma, material o és ple o buit per dins.
Aquesta activitat la podem fer al llarg de la setmana quan puguem estar a la cuina tranquil·lament perquè allà ens anirà millor per fer tot el que se’ns demana.
ATENCIÓ DIVERSITAT
Els nens i nenes que no els hi sigui fàcil escriure el què demana l’activitat que només facin l’experiment.
QUAN HAGEU FET L’EXPERIMENT PODEU ESCOLTAR L’AUDIO QUE EXPLICA EL QUE HA PASSAT.
https://drive.google.com/file/d/1SB9WLduzSnd5VVxUaelK6L9sEtCg90d_/view?usp=sharing
