Bon dia nens i nenes de 1r!
Aquesta setmana us proposo diferents activitats musicals:
PROPOSTA 1: EL TIMBRE
L’objectiu d’aquesta proposta és experimentar i indagar en les possibilitats expressives del so i conèixer una nova qualitat: EL TIMBRE
Ja hem conegut tres qualitats del so: La intensitat ( fort i fluix) l’altura ( agut i greu) i la durada ( llarg i curt) Avui us proposo treballar la quarta i darrera: El timbre.
Mireu el conte sobre aquesta qualitat del so:
https://www.youtube.com/watch?v=K_JsZpKtHdk&list=PLRWVV88ZIxJguqol1R9QgU2vm9ClnOQhx&index=3
|
A short quiz video about musical instruments for kids. Voiced by Hayley Alys Erol.
www.youtube.com
|
Representació del Timbre
Finalment feu un dibuix/creació en tres dimensions en el qual quedi representat el timbre. És moment de ser creatius!
Exemple: Dibuixar dos instruments ( guitarra/ flauta) ja que cada instrument té un so diferent.
L’entrega de l’activitat es farà via e-mail. M’heu d’enviar una foto de la representació del timbre .
Data màxima d’entrega: 6 de Maig
PROPOSTA 2: TO STOP THE TRAIN.
Recordeu que podeu enviar-me la proposta de la setmana passada en la qual us proposo que canteu aquesta cançó: TO STOP THE TRAIN I afegir-hi una petita coreografia.
https://www.youtube.com/watch?v=GWLeWQqtNUA
https://www.youtube.com/watch?v=4zgBMdtXvkc
LLETRA:
TO STOP THE TRAIN IN CASES OF EMERGENCY,
PULL DOWN THE CHAIN! PULL DOWN THE CHAIN!
PENALTY FOR IMPROPER USE, FIVE POUNDS!
L’objectiu d’aquesta activitat és realitzar esquemes melòdics i rítmics amb la veu i el cos cantant una cançó en anglès.
L’entrega es farà via e-mail. Em podeu enviar un vídeo en el qual canteu la cançó.
Data maxima d’entrega: 12 de Maig.
Per entregar les activitats i demanar-me qualsevol dubte podeu enviar-me un email a: mar.mascaro@salesianas.org
Una abraçada molt forta!!
Mar
