PLÀSTICA

PAPIROFLÈXIA

Bon dia, nois i noies de la comunitat de mitjans. Aquesta és l’última activitat d’aquest trimestre tan excepcional que hem tingut.

Avui a CREART utilitzarem el paper per realitzar figures. Això que farem té un nom, PAPIROFLÈXIA.

La papiroflèxia és l’art de fer figures plegant paper, també es pot anomenar ORIGAMI.

Amb aquesta tècnica treballarem avui la nostra habilitat manual. Per fer-ho hem d’estar molt tranquils i no tenir pressa, hem de plegar el paper amb molta paciència i fer-ho molt bé perquè ens surti la figura que volem realitzar.

QUÈ FAREM?

LA PROPOSTA D’AVUI ÉS FER AMB PAPER UNA FIGURA DE LES PROPOSADES O MÉS D’UNA.

PODEU UTILITZAR PAPER BLANC, DE COLOR O DE REGAL. EL QUE TINGUEU PER CASA.

EN ELS VÍDEOS ES VEU MOLT BÉ EL PROCÉS QUE HEU DE SEGUIR PER ACONSEGUIR LA FIGURA QUE TRIEU. TAMBÉ HI HA UNES PROPOSTES QUE ESTAN EXPLICADES EN ELS PDFS.

PODEU COMENÇAR FENT UNA FIGURA MÉS FÀCIL I DESPRÉS FER-NE UNA DE MÉS COMPLICADA.

 ATENCIÓ A LA DIVERSITAT

RECOMANEM QUE FEU LES PROPOSTES DEL GRUP PROPOSTES FÀCILS

LES PROPOSTES ESTAN REPARTIDES EN DOS GRUPS SEGONS EL GRAU DE DIFICULTAT QUE PRESENTEN LES FIGURES.

PROPOSTES FÀCILS (ATENCIÓ A LA DIVERSITAT/1R/2N)

VAIXELL DE PAPER FÀCIL

Cómo hacer barcos de papel | Pequeocio

PAPIROFLEXIA ANIMALS

                           GAT

Origami] Gato | Origami, Yaratıcı

PORC

Instrucciones Paso A Paso Cómo Hacer El Cerdo De La Papiroflexia ...

                                   GOS

Papiroflexia - Con mis manitas

 

PROPOSTES NO TAN FÀCILS (2N/3R)

 

PDF VAIXELL DE PAPER NO TAN FÀCIL

Cómo hacer un barco de papel. Muy fácil | Barcos de papel, Origami ...

MATERIAL

· PAPER BLANC/PAPER DE COLORS/PAPER REGAL

· LLAPIS

· GOMA

· TISORES

· RETOLADORS/PLASTIDECORS

QUÈ TREBALLAREM AVUI?

-Comprendre la proposta.

-Saber-nos concentrar.

-Treballar seguint un model.

-Treballar doblegant paper.

-Respectar l’obra pròpia i la dels altres.

COM HO FAREM?

– Mirant i escoltant vídeos.

– Observant les instruccions dels models.

QUÈ HEM DE TENIR EN COMPTE?

-L’autonomia i l’organització fent la proposta.

-L’atenció i pulcritud amb què treballem.

-La concentració.

-La coordinació “oculo-manual”.

-La destresa manual.

-El resultat final i la seva qualitat.

-La valoració i el respecte per les pròpies produccions i les dels altres.

Enviant una fotografia, al tutor/a, on es vegi el treball que heu realitzat.US DESITJO QUE

GAUDIU D’AQUESTA PROPOSTA I QUE PASSEU UNA BONA ESTONA!!!

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *