MÚSICA

Bon dia nens i nenes de 2n,

Aquesta setmana us proposo diferents activitats musicals per fer a casa. Espero que us agradin molt!

PROPOSTA 1: RITME MUSICAL
L’objectiu d’aquesta proposta és interpretar composicions sonores i corporals senzilles utilitzant les mans i instruments.
Necessiteu tres instruments. Ho podeu fer amb objectes que tingueu a casa!
Han de fer la funció de pals, maraca i timbal.
Ho podeu fer sols o amb la família de manera que cada un tingui un instrument.
Us deixo l’enllaç del ritme:

https://www.youtube.com/watch?v=MqDOHdw40hc

Data màxima d’entrega: 17 de Juny 
 
PROPOSTA 2: CANÇÓ 
L’objectiu de l’activitat és realitzar breus patrons melòdics amb la veu.
 
Escolliu una de les següents cançons: 
 

Grup Infantil El Ruc Català – “La Petita Granoteta”. (P) i (C) 2013 Sulftik S.L. Cançó inclosa a l’àlbum “Cançons Infantils Catalanes Vol.2” disponible a: iTunes: https://itunes.apple.com/es/album/cancons-infantils-catalanes/id790575660 Amazon: http://www.amazon.es/Can%C3%A7ons-Infantils-Catalanes-Vol-2/dp/B00HM8FG7A/ref=sr_1_1?s=dmusic&ie …
www.youtube.com

https://www.youtube.com/watch?v=zD1N3u_08Hg

Grup Infantil El Ruc Català – “El Vaixell”. (P) i (C) 2013 Sulftik S.L. Cançó inclosa a l’àlbum “Cançons Infantils Catalanes Vol.1” disponible a: iTunes: https://itunes.apple.com/es/album/can… Amazon: http://www.amazon.es/Can%C3%A7ons-Inf… Subscriu-te al nostre canal i gaudeix de més bona música! https://www.youtube.com/user/KZooMusi…
www.youtube.com

L’entrega es farà via e-mail. Em podeu enviar un vídeo en el qual canteu la cançó. 

Data maxima d’entrega: 15 de Juny

Mesures d’atenció a la diversitat: 
Aquells nens i nenes que no els hi agrada cantar o els hi fa vergonya ho poden fer de manera més lúdica. Per exemple, fent forma que toquen un instrument.
Per  entregar les activitats i demanar-me  qualsevol dubte podeu enviar-me un email a: mar.mascaro@salesianas.org

Una abraçada molt forta!!

Mar

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *