Bon dia nois i noies!
Tenim una nova proposta per a vosaltres avui utilitzarem la creativitat tant per dibuixar com per escriure:
Sabeu què és un retrat?

Mireu la proposta d’avui:
Bon dia nois i noies!
Tenim una nova proposta per a vosaltres avui utilitzarem la creativitat tant per dibuixar com per escriure:
Sabeu què és un retrat?

Mireu la proposta d’avui:
Hola nens i nenes 🙂
En la sessió d’avui, dimarts 19 de maig, treballarem l’autoestima.
A continuació, mireu el vídeo següent anomenat “Ets única, Berta!” i responeu les preguntes a través d’una gravació de vídeo o un escrit, el que us vagi millor .
1. Què en penseu després d’haver vist el vídeo?
2. Què és el que fa la família de la Berta durant tota la història?
3. Per què insisteixen tant en la frase “Ets única, Berta!”? Amb què es pot relacionar? Per què?
4. Per què creus que és important l’autoestima?
– El treball de l’autoestima a partir d’un conte d’educació emocional.
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Per a respondre, podeu escollir 2 preguntes de les 4 que hi ha.
En cas de fer les respostes escrites, feu una foto, escanegeu el full o responeu en aquest mateix document. Recordeu posar nom, cognom i curs a l’assumpte del correu per a fer-ho més fàcil. Us deixo el meu correu olga.mesa@salesianas.org per a fer l’entrega i per a qualsevol dubte. Moltes gràcies i gaudiu 🙂
GOOD MORNING! Boys and girls!
IT’S RIDDLE TIME! Do you need a little break with some fun riddles? Take a look at our riddle but pay attention… A difficult riddle will challenge you! Good luck!
Avui una endevinalla!! A veure si ets capaç d’endevinar-la…. Et reptem a fer-ho! Bona sort!
RIDDLE 1: What is full of holes but still holds water?
RIDDLE 2: What has a face and two hands but no arms or legs?
Si has trobat la resposta i vols enviar la solució pots fer-ho a la següent adreça: ana.martinezro@salesianas.org
HAVE A NICE DAY!