Els nens i nenes de tota l´escola vam fer una tarda de joguines. Cadascú va portar una joguina que li van deixar els Reis, el tió o el Pare Nóel. Va ser una tarda per compartir i per jugar tots plegats. Si cliqueu dins la imatge podreu veure més imatges. 
Arxiu diari: 14 de gener de 2020
TREBALLEM LES SÍL·LABES!
Al llarg d’aquestes setmanes estudiarem què són les síl·labes. Per treballar-ho s’han passat uns vídeos explicatius els quals expliquen la definició de síl·labes, els tipus que hi ha i també la separació correcta dels dígrafs.
Aquests vídeos els podem veure tants cops com volem!
A més, també podeu jugar a jocs molt divertits que ens ajudaran a aprendre moltíssim i a trobar la síl·laba àtona.
Feu clic dins la imatge.
COMENCEM EL NOU TRIMESTRE
Fa una setmana que hem començat el nou trimestre.
Hem començat el trimestre plens de ganes de treballar i amb molta il·lusió.
Com acabem de començar nou any i nou trimestre; la classe de les àligues ens hem proposat uns propòsits per aconseguir al llarg de l’any i del curs:
- Esforçar-nos en les activitats.
- Ajudar-nos entre tots.
- Davant els conflictes, utilitzar la tècnica de la Tortuga.
- Aprendre coses noves.
- Estar motivats.
- Respectar a tothom.
Segur que els aconseguirem i ens esforçarem de valent!

