Tallers de mediació

Ahir al matí l’alumnat de la classe del Rap vam participar en els tallers de mediació. Es tracta d’una actvitat del pla de dinàmica d’entorn. L’encarregada de dur a terme el taller ens va explicar què és un conflicte i a través de diverses dinàmiques ens va ajudar a reflexionar com resoldre un conflicte i les diferents maneres d’enfrontar-nos-hi.

Cliqueu damunt de la fotografia per veure’n més!

 

El refugi de la Dra. Shiva

Dimarts 15 de març els i les alumnes de la classe del Rap ens vam desplaçar fins el parc del Pi Gros, per fer una activitat sobre el mediambient del pla de dinàmica educativa d’entorn. Ens van parlar dels refugis climàtics i vam aprendre que ha de tenir un refugi climàtic. En primer lloc, vam veure l’accessibilitat del parc, a continuació, vam fer una sèrie de mesures amb una màquina per saber la temperatura, la humitat i la incidència dels raigs solars en les diferents zones del parc, i després vam parlar sobre com millorar la instal·lació.

Finalment, vam esmorzar al parc del Pi gros i vam gaudir d’una agradable estona de joc amb el grup classe!

Cliqueu a la imatge si voleu veure com de bé ens ho vam passar!

 

Aula dial

El passat dimarts 1 de març els i les alumnes de cinquè de la classe del rap es van desplaçar fins a can Comamala per realitzar el programa de ràdio de l’aula dial que es va emetre en directe a través de ràdio Sant Vicenç.

Després d’un més buscant temes d’interès, recaptant informació i  preparant les notícies en els grups interactius de llengua, van recollir el fruit de tanta feina emetent un magnífic programa amb notícies sobre el seu poble i l’escola Sant Jordi.

Les assemblees setmanals, les eines digitals com el classroom,  l’hort,  les mesures covid-19 a l’escola, la pista Ronald Koeman, les sortides escolars, els jocs de pati, el taller d’estudi assistit, els càrrecs de mediambient i reciclatge, les obres de l’escola i una entrevista a la tutora de cinquè van estar els temes que van sorgir en el noticiari.

Volem compartir aquesta gran experiència a través d’aquest enllaç al programa de ràdio i a les fotografies que ens van fer durant l’emissió.

Clica la imatge per escoltar el programa:

Clica a la imatge per veure la resta de fotografies: