CLASSE DELS GATETS. ELS PRIMERS PROTAGONISTES.

Hem celebrat el primer protagonista del curs 2011-2012. Ha sigut la Paula González García de la classe dels GATETS (P3 B). Els seus pares han portat material per fer una papallona, pintar, enganxar, etc. Les nostres cares es van transformar en una PAPALLONA, i per últim ens han explicat un conte que sempre li expliquen a la Paula. Ha sigut fabulós.

El divendres, dia 11 de novembre de 2011, va ser el protagonista el Dídac. Va venir la seva mare, Àngels, i junt amb el Dídac van explicar una mica on va néixer i com és el seu país. Al Dídac li agrada molt tot tipus de dinosauris i com a feina divertida van fer l’empremta de la mà. Va ser molt divertit.

El divendres 18 de novembre de 2011 la Carla va ser la protagonista de la setmana. Vam pintar una màscara d’un gatet i vam enganxar bigotis, nas, orelles. Vam veure un DVD de l’aniversari de la Carla, on sortia ella amb molts dibuixos. Va ser molt divertit.

Un comentari a “CLASSE DELS GATETS. ELS PRIMERS PROTAGONISTES.

  1. Què divertit el dia del protagonista! Roger torna emocionat els divendres i pregunta quan li tocarà. Gràcies per penjar les fotos!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *