Famílies!!

Continuem amb algunes mesures específiques per a centres educatius:

• Tenim dues portes d’accés per menys confluència de persones per la mateixa entrada (davant la cuina i porta principal).
  • La franja d’entrades i sortides és de mitja hora (8:40-9:10 en horari “normal”) per evitar aglomeracions de persones a espais comuns. Si heu d’arribar fora de l’horari recordeu que les portes d’accés estaran tancades.
  • Tot i que podeu entrar a l’aula a acompanyar els vostres infants penseu en que tenim una limitació de persones a l’aula en funció dels metres de l’espai. Procureu no allargar-vos massa si el vostre infant no ho necessita i ja hi ha vàries persones a la classe (prioritzem aquells infants que precisen aquest acompanyament emocional de la família)
  • Podreu entrar fins l’aula amb mascareta a acompanyar els vostres infants durant tot el curs.

Consideracions generals en quant a la gestió de possibles casos i confinaments*:

• Som un únic grup estable així que si es dóna un cas positiu al centre tota la comunitat educativa ha de seguir el protocol que salut determini en aquell moment.
  • Les persones amb pauta de vacunació completa no han de fer quarantena en cas de contacte estret però se’ls farà pcr entre els dies 4 i 6 posteriors al possible contagi.
  • Les persones no vacunades o amb pauta incompleta de vacunació si que hauran de fer quarantena de 10 dies i també se’ls hi farà pcr entre els dies 4 i 6.
  • Tampoc han de fer quarantena si han passat la malaltia (amb prova diagnòstica que així ho confirmi) en els 180 dies anteriors a l’últim contacte amb el cas.

*Informació provisional de Vigilància Epidemiològica als centres educatius, pendent el nou protocol*

PLA ESCOLAR LA CADIRETA 2021-22pla escolar 21-22_compressed