Pla de Lectura

Pla lector 2019 (pendent d’actualitzar)

El nostre pla lector esta pendent d’actualització però si us podem explicar que es fa ara mateix a l’escola per  fomentar la lectura.

Els cursos de primària tenen 30 minuts de lectura diària, sovint repartits  en 15 minuts al matí i 15 minuts a la tarda. Aquesta lectura pot ser d’un llibre propi però de vegades també es dedica a fer lectura en veu alta amb llibres d’una col·lecció, modelatge, etc.

A educació infantil tenen  la maleta viatgera. A I5 a més a més, fan padrins lectors; quinzenalment reben als alumnes de 5è per ajudar-los a llegir.

A Cicle inicial reben voluntaris de secundària que també els ajuden a llegir.

A les hores de pati tot l’alumnat pot anar a la biblioteca per llegir en el racó de lectura o per fer préstec.

Durant el curs es fan diverses activitats relacionades amb la lectura, es visita la biblioteca municipal, ens visiten autors,etc.