PROJECTE

<!–[if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 <![endif]–><!–[if gte mso 9]> <![endif]–>

PROJECTE: LA BARCELONA DELS SENTITS

Profesor: Ana Albalat Martínez

Departament de Tecnologia.

Com a proposta educativa en motiu de l’any Cerdà.

Crèdit variable d’informàtica per a 2n d’ESO en el primer quadrimestre.

Proposta d’un treball de recerca per a tota la classe.

Es planteja com un projecte que s’aconsegueix com a suma dels subprojectes dels alumnes que hi treballen en grups.

Es un grup de 15 alumnes en els quals s’ha format 6 grups. (3 grups de 2 persones i 3 grups de 3 persones.

L’objectiu principal engloba a tots els grups però cadascun dels grups te un objectiu secundari en funció del sentit que treballa.

L’objectiu de tots els grups es:

Fer una ruta d’un cap de setmana que fomenta algun dels sentits de l’esser humà. La ruta inicia el divendres al mig dia i finalitza el diumenge a la nit.

L’olfacte:

Alumnes: Lili i Gabriel

Es tracta de fer una ruta per diferents llocs on puguem sentir diferents olors característics.

La vista:

Alumnes: Julen, Yifan i Adrià

En aquest cas es propossen dues rutes una la de les vistes panoràmiques de Barcelona i l’altra la de la visita de museus.

L’oïda:

Alumnes: Jonathan i Franç

Es tracta de fer una ruta per diferents llocs on podem escoltar diferents estils musicals. L’ordre per organitzar la ruta està en funció de la cronologia dels diferents estils musicals es a dir iniciarem la ruta en la musica mes antiga o tradicional que escoltem a Barcelona i finalitzarem el cap de setmana en un dels llocs on s’escolta la musica mes actual.

El gust:

Alumnes: Daniel, Victor i Marc

Es tracta de fer una ruta gastronòmica per la ciutat de Barcelona marcar els diferents llocs on podem esmorzar dinar, sopar o prendre algun cocktail en la ciutat de Barcelona.

El tacte:

Alumnes: Gorka, Eduard i Gonzalo.

Es tracta d’una ruta per a aquelles persones que poden potenciar mes el sentit del tacte per mancar d’un altre sentit com es la vista, es a dir una ruta per als cegs de Barcelona

Tots els sentits:

En aquest cas volem potenciar tots els sentits i per això el millor lloc es un mercat on hi ha olors, molts colors, soroll i musica, sabors i textures.

mappa_barcellona