Tasques per aquesta setmana (del 15 al 19 de juny)

Hola,

Aquesta setmana és l’última d’escola. Per això no us carregarem de feina, us plantegem alguna activitat de caire lúdic que podeu fer, com per exemple un puzzle un tant especial, com podeu escapar de l’escola i una recomanació de pel·lícules per poder compartir amb la classe. També us animem a repassar tasques anteriors i fer aquelles que més us agradin. 

Roomescape Escapa del cole: https://sites.google.com/view/escapadelcole 

Puzzle 6è: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2413b52cdcbf 

Pel·lícula wonder: https://verpelisonline.tv/estrenos/102-wonder-2017.html 

Qüestionaris: Càlcul Mental, Decimals, De tot 6è

Videoconferència amb l’Institut

6è A: dimarts, 16 de juny a les 10:20h.

6è B: Dimarts 16 de juny a les 12:00 h

Ciber comiat

Divendres 19 de juny . Estar atents als horaris a TUTORIA.

No es farà la video tutoria dels dimecres.

ENGLISH:  It’s almost summer, that means HOLIDAYS!!!

 

  • Listen to the “Tour of London”:

 

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/elementary-a2-listening/tour-london

 

  • Do these activities:

 

 

 

Remember to send them to me (bocana@jor.cat)

 

  • Play these games: 

 

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/study-break/games/beat-keeper

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/study-break/games/magic-gopher

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/study-break/games/wordshake

 

HAVE A NICE SUMMER!!!!

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Tasques per aquesta setmana (del 8 al 12 de juny)

Us deixem les tasques per aquesta setmana.

Salutacions,

Aida, Marta i Fina

Plàstica

 

  • Mandales en línia 

 

  • Ideogrames: Imaginar i dibuixar a partir d’objectes quotidians.

Català

 

  • Lectura diària. 

 

  • Qüestionaris 8 i 9 de Lèxic

Matemàtiques 

  • Enllaços al Classroom

-Lògica matemàtica

-Torre de Hanoi

-Practica i aprèn

-Problemes digitals

– Qüestionaris: Gràfics, Arrodonir, De tot 6è, Mesures de capacitat.

Castellà

Gentílicios de las províncias españolas La palabra 

Gentilicios y paísesLos gentilicios

Medi

  • Qüestionaris Espanya General (1 i 2)
  • Jocs per practicar la geografia d’Espanya

España – Mapas interactivos – Enrique Alonso -Juegos didácticos para aprender Geografía

Mapa para jugar. ¿Dónde está? Provincias de España

 

  • Vídeo La regla

 

Tutoria:

 

  • Contes contra l’assetjament.
  • Autoavaluació
  • Videoconferències

 

6èA: les farem en un únic grup tots junts dimecres a les 11:00h. 

6èB: les farem un únic grup tots junts dimecres a les 10:30h.

MÚSICA: Després d’haver treballat Beethoven espero que sàpigues reconèixer les melodies que escoltaràs. Si necessites ajuda només has d’anar al bloc de música on parla de Beethoven.

https://blocs.xtec.cat/musicaescola/2020/05/18/ludwig-van-beethoven/ 

ttps://es.liveworksheets.com/uh554966de (envia’m la resposta a jfigue@jor.cat)

ANGLÈS:  OXFORD BOOKS BLINKLEARNING UNIT 4: AT THE COAST

CLASS BOOK: page 46 Lesson 8 Language Review & Communication.

  • 1  Listen to Daisy and her dad. WHich 3 activities did Daisy do? (Click on the tick). Play the game “Three in a row”
  • 2 Listen again. Read and write the missing words. (Click on the tick).
  • 4 Read Zoe’s text message and say the verbs in the past simple. (Click on the tick).
  • 5 Watch the video.

ACTIVITY BOOK : page 45 Lesson Language Review & Communication

  • 1 Write questions about Daisy’s grandad. (Click on the tick).
  • 2 Circle the answer to the questions in Activity 1. Use the pictures to help you. (Click on the tick).
  • 3 Write about when you were two years old. (Click on the tick).
  • 4 Listen and tick the box. There is 1 example. Exam practice. (Click on the tick).

  TREBALL AMPLIACIÓ: 

 Do these activities : 

 

 

 

 

RECORDEU QUE EL DIMARTS ÉS L’ÚLTIM DIA AMB LA GRACE!!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TASQUES PER AQUESTA SETMANA (del 2 al 5 de juny)

Hola famílies,

ja sabeu que les tasques continuaran telemàticament fins que s’acabi el curs (19 de juny). Us deixem les tasques per aquesta setmana. Tenim moltes ganes de veure-us!

Català

Joc de llengua: Seguint la cinta.

Presentació i lectura de la revista NAMAKA: 

Castellà

Comprensión lectora: Doctores sonrisa.

Cuestionarios ortografía: Verbo haber.

Medi:

Tasca que vam publicar divendres referent al dia mundial del Medi Ambient.

Mates:   

Jocs matemàtics: Puzles, jeroglífics i laberints (es publica dilluns el joc i divendres la resposta)

Entreteniments 28 i 29

Estadística  Atzar i Probabilitat: Activitats per practicar.

Qüestionaris: Seqüències, De tot 6è i Nombres decimals.

Tutoria

6è A: Dimecres ens veiem a l’escola. 

6è B Video tutoria

Grup 1 10:15-10:45 Isaac, Surai, Júlia, Aratz, Noa, Sidy, Heribert, Mamadou, Raquel, Roger,

Irina, Lau, Marina

Grup 2 10:50-11:20 Michelle, Sunil, Reicher, Paula, Carla, Raul,  Víctor, Aleix, Nyassa, Oriol

MÚSICA:

Per celebrar el dia mundial del medi ambient (5 de juny) us proposo aprendre una cançó: No ens desdibuixeu

I si voleu la podeu cantar el divendres 5 de juny a les 11h del matí. 

https://es.liveworksheets.com/xs659790oh

ENGLISH: OXFORD BOOKS BLINKLEARNING

UNIT 4: AT THE COAST

CLASS BOOK: page 45 Lesson 7 Song & Skills.

    • 1  Watch the video. 
    • 2 Read the song. What did they eat at the restaurant? Listen and check. (Click on the tick).
    • 3 Sing. Do you like the song? Use these words. (Click on the tick).
    • 4 Listen and repeat. Play the game: Phonics matching

 

  • 5 Listen and repeat the tongue twister.

 

ACTIVITY BOOK : page 44 Lesson 7 Song & Skills.

  • 1 Read and circle the correct word. Listen and check.(Click on the tick).
  • 2 Listen to the tongue twister and underline the /ei/ sounds, circle the /i/ sounds and draw a box around the /ai/ sounds. (Click on the tick).

 Check this website with some other tongue twisters:

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/tongue-twisters

Try to learn some of them!!

TREBALL AMPLIACIÓ: 

Remember you can play games on the following website:

 https://www.mes-games.com/past1.php

RECORDEU QUE ELS DIMARTS TENIU LA CONNEXIÓ AMB LA GRACE, CADA GRUP SEMPRE EL MATEIX HORARI.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Tasques per aquesta setmana (del 25 al 29 de maig)

Plàstica: 

  • Vincent van Gogh; visita museu virtual i dibuix. (tasca explicada al Classroom)

Català: 

Fem de periodistes. Crea una entrevista per algú de la teva família, un company de l’escola, un mestre… (explicada al Classroom)

Passaparaula Coronavirus.

Desafiaments amb llapis i paper: 

-Prou!     https://edumet.cat/areatac/p_coronavirus/fitxers/1OAT_-sDFTu24OEB8qBDdpmIU9mveWUCC6OF46uMpVUQ/documents/desafiaments_amb_llapis_i_paper_8_prou.pdf

Castellà:

Comprensión lectora: Camino de las montañas 

Los tiempos verbales

Cuestionarios Léxico 8 y 9

Medi:

 

  • Envasos generats en una setmana (excel i document d’anàlisi de dades)

 

Mates: (explicat al classroom)

Volum i capacitat.

Jocs matemàtics

Desafiaments amb llapis i paper

-OXO https://edumet.cat/areatac/p_coronavirus/fitxers/1OAT_-sDFTu24OEB8qBDdpmIU9mveWUCC6OF46uMpVUQ/documents/desafiaments_amb_llapis_i_paper_7_oxo.pdf

Tutoria:

Abraçades…als arbres? (explicat al Classroom)

Grups Videoconferències:

6è A: 

GRUP 1. 10-10:45h Carlos, Izan, Arnau, Oriol, Jan, Àlex, Joan, Yassine, Marisa, Laia, Glòria, Martina.  

GRUP 2. 10:45-11:30h Pau, Iker, Gil, Pol, Hamadi, Hawa, Júlia, Nerea, Sofia, Marta, Laura, Maria.

6è B:

Grup 1 10:15 a 10: 45  Isaac, Surai, Júlia, Aratz, Noa, Sidy, Heribert, Mamadou, Raquel, Roger, Irina, Lau

Grup 2  10:50 a 11:20  Michelle, Sunil, Reicher, Paula, Carla, Raul, Marina, Víctor, Aleix, Nyassa, Oriol

 

MÚSICA: Us proposo un treball de ritmes i un dictat rítmic on heu de relacionar amb fletxes el ritme que escolteu. 

https://es.liveworksheets.com/zf546153al

(envia’m la resposta a  jfigue@jor.cat)

 

ENGLISH: OXFORD BOOKS BLINKLEARNING

UNIT 4: AT THE COAST

CLASS BOOK: page 44 Lesson 6 Story, Grammar & Communication.

    • 1 Which questions are in the story? Find the answers in the story. (Click on the tick)
    • 2 Beat the clock. How many sentences can you say in 3 minutes? Then, click on the game symbol (Chase the  cheese). Take a look at the chart “All about grammar”
    • 3 Read again and answer. (Click on the tick) 

 

  • 4 Listen to Daisy and her friends. What did you think about the story? (Click on the tick)

 

 

ACTIVITY BOOK : page 43 Lesson 6 Story, Grammar & Communication

  • 1 Order the sentences. Read the story again to check. (Click on the tick).
  • 2 Complete the questions with QUESTIONS WORDS. Write the answers. (Click on the tick).
  • 3 Order the words to make questions about yesterday. Answer the questions. (Click on the tick).

 

REMEMBER TO SEND ME YOUR PHOTO FOR GRACE!!!!

 

 TREBALL AMPLIACIÓ: 

 

  • Do the following listening activity:

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_language/Listening_Comprehension/Listening_qq313953fh

When you finish it send it to me bocana@jor.cat

 

Remember you can continue doing activities on Koalatext

Remember you can play games on the following websites: https://www.gamestolearnenglish.com/past-tense-game/

RECORDEU QUE ELS DIMARTS TENIU LA CONNEXIÓ AMB LA GRACE, CADA GRUP SEMPRE EL MATEIX HORARI.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TASQUES PER AQUESTA SETMANA (del 18 al 22 de maig)

Hola famílies, esperem que estigueu molt bé. Aquesta setmana ja ens podem desplaçar i reotrobar-nos amb familiars. Esperem que aviat puguem tornar a l’escola! Us deixem les tasques per aquesta setmana.

Marta, Fina i Aida.

PLÀSTICA

  • Shadow Place (joc d’ombres). Explicat al Classroom. 

CATALÀ  (explicat al Classroom)

  • Fake News 
  • Qüestionari Lèxic 6 i 7 
  • Recull de videocontes
  • Recomanació de llibres.

 

CASTELLÀ

  • Comprensión Oral: El descubrimiento de América.
  • Comprensión lectora: Una comida que se hace esperar 

MEDI: 

Buscar informació de qui eren els Maies i els Asteques. Feu un breu esquema en llapis i paper. Ho compartirem a les videoconferències.  

  • Fem de científics i científiques. Com és el moviment de les ombres? 

MATES 

  • Construïm prismes.
  • Cossos geomètrics: Qüestionaris 9 i 10 
  • Pasapalabra matemático: Juego vocabulario matemático
  • Repte matemàtic: Quants triangles hi ha a la imatge?

TUTORIA 

  • La higiene personal Hàbits d’higiene. Doneu un cop d’ull a les mesures que recomana la Generalitat. Quines seguiu? Compartiu-les amb algun comentari. 
  • Videoconferències

    6èA 

    GRUP 1 (de 10:00-10:45h): Izan, Yassine, Marisa, Pol, Oriol, Gil, Iker, Martina, Arnau, Glòria, Àlex, Laura.

    GRUP 2 (de 10:45 – 11:30h): Nerea, Hawa, Marta, , Maria, Sofia, Joan, Pau, Hamadi, Laia, Júlia, Carlos, Jan

    6èB

    Grup 1, 10:15 – 10:35 Júlia, Víctor, Oriol, Roger, Noa, Raul, Raquel, Michelle

    Grup 2, 10:50 – 11:10 Aratz, Aleix, Sunil, Sidy, Marina, Reicher, Surai, Nyassa

    Grup 3, 11:35 – 11:55 Paula, Lau, Carla, Isaac, Heribert, Irina, Mamadou

MÚSICA: Us convido a visitar el bloc de música de l’escola on hi ha un article de Beethoven.

Podeu fer aquesta fitxa: https://es.liveworksheets.com/ro455374fb

(Envieu-me-la al correu jfigue@jor.cat)

ENGLISH: OXFORD BOOKS BLINKLEARNING

UNIT 4: AT THE COAST

CLASS BOOK: page 42-43 Lesson 5 Story “Dragon eggs

    • 1 Watch. 
    • 2 Read and listen . Find the words in the story. 
    • 3 Read again and answer. (Click on the tick) 

 

  • 4 Listen to Daisy and her friends. What did you think about the story? (Click on the tick)

 

ACTIVITY BOOK : page 42 Lesson 5 Story “Dragon eggs

  • 1 Read and complete Daisy and Peter’s review ot the story. (Click on the tick).
  • 2 What did you think about the story? Circle a word and complete your review. (Click on the tick).
  • 3 Do you explore the facts for yourself? Circle YES or No. Write. (Click on the tick).

 TREBALL AMPLIACIÓ: 

 

  • Take a look at Roy Chapman Andrews website (the explorer  of the story “Dragon eggs”) to know more: 

 

https://roychapmanandrewssociety.org/roy-chapman-andrews/

 

  • Do the following activities:

 

When you finish it send it to me bocana@jor.cat

Remember you can continue doing activities on Koalatext

Remember you can play games on the following websites TO REVIEW IRREGULAR VERBS:

RECORDEU QUE ELS DIMARTS TENIU LA CONNEXIÓ AMB LA GRACE, CADA GRUP SEMPRE EL MATEIX HORARI.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TASQUES PER AQUESTA SETMANA (de l’11 al 15 de maig)

Bon dia famílies,

esperem que estigueu molt bé. Us deixem les tasques per aquesta setmana.

Qualsevol cosa que necessiteu estem en contacte. Una abraçada!

Marta, Aida i Fina

 

PLÀSTICA

ArtChallenge  

Repte artístic que últimament s’està fent viral a les xarxes socials. 

Es tracta d’un repte en el qual s’agafa de referència un quadre famós i l’heu de reinterpretar a la vostra manera; us podeu disfressar, pintar-vos, maquillar-vos, etc. 

Aquí us deixem alguns exemples. Feu-vos una foto i ens l’envieu per correu! 

El challenge de l’art – Super3 

http://nclic.com/art-challenge/ 

CATALÀ 

 

  • Elaboració d’un article d’opinió:  

 

Elaboreu un article d’opinió personal com la setmana passada i argumenteu sobre quina relació hi trobeu entre la Peste Negra de l’Edat Mitjana i el Coronaviurs? 

També ho comentarem a les videoconferències de dimecres. 

 

  • Qüestionaris ortografia:  Paraules homòfones

 

  • Recull de videocontes. Quin us ha agradat més? 

El gat Romeu i el bosc màgic:    Videoconte – El gat Romeu i el bosc màgic | Cap Nen/a Sense Conte

La girafa Popota i l’arbre savi:     Videoconte – La girafa Popota i l’arbre savi | Cap Nen/a Sense Conte

La llegenda del drac Dragui:       La llegenda del drac Dragui

CASTELLÀ

    • Cuestionario: La idea principal de un texto.

 

 

Elabora un texto con las ideas principales de esta notícia.  

MEDI:  

Visualització vídeo https://www.youtube.com/watch?v=iRvKC_-FfUE&list=RDCMUCv05qOuJ6Igbe-EyQibJgwQ&start_radio=1&t=661  

El Al -Ándalus para niños de primaria 

  • Busqueu quina ha sigut l’herència que ens ha deixat la cultura musulmana a Espanya al llarg de la història. Podeu fer-ne un Power Point explicant-ho. No cal que sigui molt extens, millor que sigui més visual. 
  • EDAT MODERNA : visualització del vídeo

Etapes de la història: L’Edat Moderna

MATEMÀTIQUES

  • Formes geomètriques de les finestres. A les finestres hi trobem combinacions de diferents formes geomètriques: polígons, arcs, circumferències, el·lipses. Fer-ne observació amb propostes de materials. – Dissenyar  finestres.
  • Curiositats: Quan es van posar vidres a les finestres?
  • Desafiaments: Llapis i paper. (propostes del Departament).   

Juga a “Els quadradets”

https://edumet.cat/areatac/p_coronavirus/fitxers/1OAT_-sDFTu24OEB8qBDdpmIU9mveWUCC6OF46uMpVUQ/documents/desafiaments_amb_llapis_i_paper_3_els_quadradets.pdf

Juga a “Enfonsar la flota” https://edumet.cat/areatac/p_coronavirus/fitxers/1OAT_-sDFTu24OEB8qBDdpmIU9mveWUCC6OF46uMpVUQ/documents/desafiaments_amb_llapis_i_paper_4_enfonsar_la_flota.pdf

  • Àrees i perímetres: Qüestionaris 8 i 9.
  • Cossos geomètrics: Qüestionaris 7 i 8

ENGLISH: OXFORD BOOKS BLINKLEARNING

UNIT 4: AT THE COAST

CLASS BOOK: page 41 Lesson 4 “All about Social Science

  • 1 Watch and do the Quick quiz. (Click on the tick
  • 2 Read and listen. Name the four seasons. (Click on the tick)
  • 3 Read again and answer. (Click on the tick) 

ACTIVITY BOOK : page 41 Lesson 4 “All about Social Science”  

    • 1 Label the diagram. (Click on the tick). 
    • 2 Complete the sentences. Write it in your ACTIVITY BOOK and send me a photo ( bocana@jor.cat) because there is no option to do it in the digital book.
    • 3 Read and circle. (Click on the tick).

 

  • 4. Describe the season and weather where you live. Use Activity 3 to help you. (Click on the tick).

 

 TREBALL AMPLIACIÓ: OPCIONAL

 

 

  • Do the following activities:

1.https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Weather/Weather_multiple_choice_lr130tm

  1. 2. https://www.liveworksheets.com/ou81952uc

When you finish it send it to me bocana@jor.cat

Remember you can play games on the following websites:

RECORDEU QUE ELS DIMARTS TENIU LA CONNEXIÓ AMB LA GRACE, CADA GRUP SEMPRE EL MATEIX HORARI.

MÚSICA

-Escolta la cançó del Rock poruc i completa les paraules que falten

https://es.liveworksheets.com/vt389530xg

(si vols pots enviar-me la resposta a jfigue@jor.cat)

TUTORIA 

 

  • Videoconferències

 

6èA 

GRUP 1 (de 10:00-10:45h): Yassine, Nerea, Marisa, Sofia, Oriol, Gil, Joan, Martina, Arnau, Carlos, Jan, Laura.

GRUP 2 (de 10:45 – 11:30h): Izan, Hawa, Marta, , Maria, Pol, Iker, Pau, Hamadi, Glòria, Àlex, Laia, Júlia.

6è B

Grup 1. 10:15 – 10:35 Aleix, Marina, Irina, Roger, Aratz, Sidy, Heribert, Paula 

Grup 2. 10:50 – 11:10 Lau, Sunil, Mamadou, Aratz, Reicher, Surai, Júlia, Nyassa

Grup 3. 11:35 – 11:55 Carla, Noa, Michelle, Víctor, Oriol, Raul, Raquel

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Tasques per aquesta setmana (del 4 al 8 de maig)

Bon dia famílies, aquí teniu les tasques per aquesta setmna

PLÀSTICA 

  • Construir un castell  Amb materials que tinguin per casa us proposem que construïu un castell en una base quadrada de cartró que tingui d’àrea 900cm2. Quan haurà de mesurar els costats d’aquest quadrat? Quan tingueu clara la base podeu dissenyar el vostre castell com vulgueu. Us deixem alguns exemples. Feu una foto i la compartiu.

MEDI

Els oficis de l’Edat Mitjana, veure’n alguns. https://es.slideshare.net/maroaman/oficis-medievals-12620116 

Sabríeu dir-ne més? 

En qualsevol poble o ciutat és fàcil trobar carrers que porten algun nom d’ofici que encara es conserva de l’Edat Mitjana. Busca en un plànol carrers amb el nom d’algun ofici o gremi. Pot ser de Moià, Manresa, Vic, etc. 

Us deixem un enllaç dels carrers de Manresa veureu que allà n’hi ha molts. Però amb el google podeu buscar un plànol de qualsevol poble o ciutat.

  • Les malalties a l’Edat Mitjana: la peste negra.

Visualització de dos vídeos i respondre qüestionari.

La Peste Negra en 10 minutos

Historia de la ciencia: ¿Qué provocó la peste negra? – PUCP 

 CATALÀ 

  • Mireu els següents vídeos i elaboreu un text d’opinió personal. 

Els animals no es queden a casa

https://text-lagalera.cat/blog/saps28-animals/

Un cabirol sorprèn els veïns del centre de Manresa

https://www.regio7.cat/manresa/2020/04/09/cabirol-sorpren-veins-del-centre/607216.html

Us adjuntem un document on trobareu l’estructura que heu de seguir els connectors que podeu utilitzar. Recordeu posar títol i tenir en compte els criteris de correcció de les competències bàsiques. Quan hagueu acabat ens el compartiu. 

 

  • Qüestionaris Ortografia. a/ah/ha 
  • Lectura eficaç (per practicar) index

 

CASTELLÀ

 

  • Cuestionarios ortografía: Cuestionarios verbos -ía (Drive carpeta Castellà Ortografía)
  • Cuestionarios Léxico: Léxico 6 y 7  (Drive-Carpeta Castellà Lexico)

 

MATES 

  • Repte matemàtic: Quants quadrats hi ha?                                                  

 

  • Distàncies i àrees amb el Google Maps: 

 

 Pràctica per calcular l’àrea del Central Park de Nova York.

 

  • Calcular les àrees de diferents espais públics de Moià: Camp de futbol, Plaça del Cap,pati de la nostra escola.

 

https://support.google.com/maps/answer/1628031?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=es&oco=0

  •  Puc sortir al carrer. Calcular fins a on puc anar si la distància permesa és d’un quilòmetre des de casa.

https://www.calcmaps.com/map-radius/

TUTORIA

    • Jo Em Cuido. Podeu llegir el pdf en família.
  • Conte La ciutat de Llum Podeu mirar-lo en família, segur que passeu una bona estona. 
  • Videoconferències: 

6èA

Aquesta setmana canviarem una mica l’organització dels grups. Farem dos grups en dues franges horàries diferents. 

GRUP 1 (de 10:00-10:45h): Yassine, Izan, Marisa, Hawa, Pol, Gil, Joan, Laia, Iker, Carlos, Àlex, Júlia. 

GRUP 2 (de 10:45 – 11:30h): Nerea, Sofia, Marta, Oriol, Maria, Arnau, Pau, Hamadi, Glòria, Jan, Martina, Laura. 

6è B

Aquesta setmana organitzem tres grups.

Els alumnes s’apunten des de TUTORIA, en la franja horaria que els sembla més adeqüada.

Grup 1: de 10:15- 10:35 h

Grup 2: de 10:50- 11:10 h

Grup 3: d’ 11:35- 11:55 h

MÚSICA: Escolta la cançó El nou futur i completa els espais buits

https://es.liveworksheets.com/lj233892tn

(si vols pots enviar-me la resposta a jfigue@jor.cat)

 

ENGLISH: OXFORD BOOKS BLINKLEARNING

UNIT 4: AT THE COAST

CLASS BOOK: page 40 Lesson 3

  • 1 Watch. What places can you see? (Per escriure les respostes han de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
  • 2 Read and listen . What did Daisy eat and drink? What places did Roberto go to? Per escriure les respostes han de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat)
  • 3. Think about interesting places to visit, describe them  and how far away they are. You can add some pictures of this place. (Create a google docs and send it to me bocana@jor.cat (activity 3 CLASS BOOK and activity 3 ACTIVITY BOOK )
  • 4 Watch the video 

 

ACTIVITY BOOK : page 40 Lesson 3

  • 1 Read and complete the dialogue. (Per escriure les respostes heu de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
  • 2 Tick the activities you can do in your region (Per escriure les respostes heu de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
  • 3 Write a description of an activity you enjoyed in your region.  Use activities 1 and 2 to help you.  (Per escriure les respostes heu de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat) (In the same google docs you did before, add this activity 3. You can also add pictures of the activity)

 

TREBALL AMPLIACIÓ: OPCIONAL

  • Do the activities:
  1. https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Describing_places/Useful_language*_Describing_Places_af41tz

 

When you finish it send it to me bocana@jor.cat

 

  • Do the following listening activity:

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Describing_places/Describing_Places_am1818ym

When you finish it send it to me bocana@jor.cat

RECORDEU QUE ELS DIMARTS TENIU LA CONNEXIÓ AMB LA GRACE, CADA GRUP SEMPRE EL MATEIX HORARI.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TASQUES PER AQUESTA SETMANA (del 27 d’abril al 30 d’abril)

Hola famílies,

esperem que estigueu tots bé i que hagueu passat una bona diada i millor setmana. Aquí us deixem les tasques per aquesta setmana, al Classroom ho trobareu més detallat. Seguim!

Aida, Marta i Fina.

MATEMÀTIQUES

  • Càlcul perímetre i àrea d’una estancia de casa. 
  • Reptes matemàtics
  • Qüestionaris Cossos geomètrics 
  • Qüestionaris Àrees i perímetres  

CATALÀ

  • Lectura diaria  Recordeu que és important llegir una estona cada dia.
  • Lectura expressiva:  “Som grans lectors”. Gravar vídeo d’una 1’ llegint de forma expressiva “Diari d’una escriptora.
  • Comprensió lectora: Un nom musical. Lectura i qüestionari.  

CASTELLANO

  • Lectura diaria.
  • Comprensión Lectora. Lectura “El buscador de perlas” y cuestionario.

MEDI

PLÀSTICA  

Dibuix d’observació: Què veig des de la meva finestra? Fes un dibuix al natural. Pots pintar-lo amb colors, retoladors, aquarel·les, etc. Fes una foto i comparteix-li amb nosaltres. En farem un recull per fer-ne una presentació. 

TUTORIA

  • Guardeu material reciclat (cartró, rulls de paper, etc…). La setmana que ve ho necessitareu!
  • Videoconferències: 

6èA 

Aquesta setmana anem de colònies!!! Per això us proposem que per fer les videoconferències porteu algun objecte, peca de roba, estri…que us haguessiu emportat aquests dies! Qui serà el més o la més original? 😉 Seguint amb l’organització de la setmana passada els horaris i grups per aquest proper dimecres dia 29, són: 

GRUP. 1- 9:30-10:00 –  Oriol, Laia, Joan, Iker, Hamadi, Yassine. 

GRUP 2 10:00-10:30 – Martina, Júlia,  Izan,Nerea, Pau, Glòria. 

GRUP 3 10:30-11:00 – Pol, Jan, Arnau, Sofia, Laura, Marta.

GRUP 4 11:00 – 11:30 – Gil, Carlos, Àlex, Maria, Marissa, Hawa.

Al Classrrom de Tutoria trobareu un document amb recursos d’ampliació pels que voleu treballar més!

6èB
El grup de 6èB té un document a TUTORIA en el què poden apuntar-se a la franja horaria que millor els vagi

 

ENGLISH:  OXFORD BOOKS BLINKLEARNING

UNIT 4: AT THE COAST

CLASS BOOK

  • Review the vocabulary (Clica en Resources i baixa fins trobar Flashcards, baixa fins que trobis Unit 4 Lesson 1). LIsten and repeat.

 

CLASS BOOK: page 39 Lesson 2

  • 1 Read and listen. Who did they see on the beach?(Per escriure les respostes han de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
  • 2 Read and learn and say the sentences. Play the game.
  • 3 Play  Who did that? (Si és possible jugar amb algun familiar)

 

ACTIVITY BOOK : page 39 Lesson 2

  • 1 Listen and write T (true) or F (false). Listen again and correct the false sentences. (Per escriure les respostes heu de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
      • 2 What are the grammar rules? Tick (Per escriure les respostes heu de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
  • 3 Write what Daisy did or didn’t do on Sunday. (Per escriure les respostes heu de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).

 

TREBALL AMPLIACIÓ: OPCIONAL

  • ACTIVITY BOOK: Clica a sobre de la portada de l’ Activity Book i quan surt el menú desplegable de les unitats, baixa fins que trobis ALL ABOUT GRAMMAR. Go to page 92. Look at the chart and do Activitats 1 and 2). 
  • Do the following activity and share it with me bocana@jor.cat

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Past_simple/Simple_Past_Tense_ts35901ms

 

RECORDEU QUE ELS DIMARTS TENIU LA CONNEXIÓ AMB LA GRACE, CADA GRUP SEMPRE EL MATEIX HORARI.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TASQUES PER AQUESTA SETMANA (DEL 20 AL 24 D’ABRIL)

Hola famílies,

Esperem que gaudiu d’aquesta setmana i que tingueu una bona diada de Sant Jordi. A l’espera que ens puguem retrobar aviat us deixem les tasques d’aquesta setmana.

Marta, Aida i Fina.

CATALÀ

  • Escoltar el relat “Diari d’una escriptora” i fer les activitats que us proposarem a la tasca.

Conte audiovisual: Diari d’una escriptora – Super3

Conte escrit: Diari d’una escriptora L’Emília era una dona molt especial. Des de petita li encantava estar sola i observar la realitat. N

Taller de dibuix: Una mà de contes – Taller de dibuix – Super3

  • Comprensió Lectora “El pare arriba de cop i volta” i qüestionari
  • Ortografia:  Practica l’accentuació i fer el qüestionari. 

 Activitat núm. :: 44 – Regles d’accentuació

Dictat: 

Dictat en línia: Prepara bé el dictat. Practica i copia’l en un full. .G/J, IX/X, TG/TJ, TX/IG

 

MATES

Jeroglífic matemàtic: Jerogífic matemàtic 

La longitud: Longitud 

Càlcul mental Dados Vedoque – suma mentalmente – Matem�ticas – Todos – Juegos Vedoque 

Àrea i perímetre Area Builder 1.1.20 

Repartir pesos GENMAGIC.ORG – OPERACIONES BÃ SICAS/Llenar bolsas

Multiplicar quantitats expressades en quilos GENMAGIC.ORG – OPERACIONES BÃ SICAS/Las cajas pesan

MEDI

  • Esquema societat estamental. 
  • Qüestionari L’Edat Mitjana; la societat estamental. 

Respón el qüestionari del Classrrom. 

PLÀSTICA

  • Rosa de Sant Jordi
  • Mirar el conte de Sant Jordi. 

CASTELLÀ:

  • Planificar un viaje. A través de la plantilla que encontraréis en el classroom, tenéis que hacer un texto planificando un viaje al sitio que queráis. 
  • Comprensión lectora: 253 – SABIDURÍA ÁRABE 

TUTORIA 

  • Us recomanem 10 cançons optimistes per passar el confinament que podreu escoltar en família. 

10 cançons optimistes per cantar i ballar en família durant el confinament 

  • Videoconferències setmanals: 

Al Classroom de tutoria trobareu les inidicacions que seguirem aquest proper dimecres i els grups que farem. 

MÚSICA: 

Per celebrar Sant Jordi podeu cantar aquesta cançó : https://youtu.be/XeC5nqAO_bo

ENGLISH:OXFORD BOOKS BLINKLEARNING

UNIT 4: AT THE COAST

CLASS BOOK: page 38 Lesson 1

    • 1 Watch the video “Unit introduction”
    • 2 Listen and repeat.
    • 3 LIsten and say
    • 4 Read and say the activity. (Per escriure les respostes han de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
  • 4  Click on the 2 game symbols (Flashcards and game Snap).

ACTIVITY BOOK : page 38 Lesson 1

  • 1 Order the tiles and write 10 activities. (Per escriure les respostes heu de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
  • 3 Complete the table.Ask and answer. Write 4 sentences about your friend. (En aquest cas es pot preguntar a alguna persona de la vostra família). (Per escriure les respostes heu de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
Publicat dins de General | Deixa un comentari

TASQUES PER AQUESTA SETMANA (del 14 al 17 d’abril)

Bon dia famílies, esperem que estigueu tots i totes molt bé i que hagueu passat bones vacances confinades! A continuació us detallem les tasques que us recomanem per aquesta setmana. Estem a la vostra disposició per si necessiteu qualsevol cosa o teniu dubtes. Us trobem a faltar!

Marta, Aida i Fina

MATEMÀTIQUES

Classroom: 

  • Prova Competències Bàsiques 

http://csda.gencat.cat/web/.content/home/consell_superior_d_avalua/pdf_i_altres/prova_avaluacio_primaria_2019/prova-mates-2019.pdf 

Us penjarem el corrector a finals de setmana perquè us pugueu autoavaluar.

Per exemple, l’Edifici Flatiron (Nova York) té forma de prisma triangular. 

CATALÀ

Anoteu en un comentari què és allò que més us ha agradat. 

 

  • Text instructiu: La recepta. 

 

CASTELLÀ

 MEDI 

L’electricitat i el magnetisme. 

Conductors i aïllants de l’electricitat. 

 

 

      Electricitat i magnetisme.

Circuits i imans.  

PLÀSTICA

  • Us proposem fer un mosaic amb figures geomètriques; retallar diferents formes geomètriques (quadrats, triangles, hexàgons, pentàgons, cercles, etc. ) i que construïu un mosaic. Si no disposeu de material també podeu utilitzar elements que tingueu a casa com llegums, etc.  Si voleu ens podeu enviar alguna imatge i les publicarem. 

ENGLISH

  • A partir d’aquesta setmana tindreu el dilluns al blog de l’escola les activitats d’anglès que trobareu al Google classroom.

 

  • Watch the typical Easter Egg Hunt.
  • Reading comprehension about Easter in Britain + activities.
  • Listening about the White House Easter Egg Roll with Barack Obama.

 

  • Do the following activities to review  this vocabulary. (Quan acabeu la fitxa interactiva cliqueu en “Terminado” heu de triar l’opció “enviar mis respuestas a mi profesor”. Ompliu les dades que us demana i poseu el meu correu (bocana@jor.cat)així jo tindré els vostres resultats feu-lo bé!!!!).

 

  • Us recordem que us heu de registrar a BLINKLEARNING per poder començar la setmana vinent amb els llibres d’Oxford, tal i com us vaig explicar a la publicació del Google classroom el 6 d’Abril. 
  • El dimarts recordeu que la Grace us espera a la plataforma zoom  per poder continuar les classes amb ella. Us recordem els horaris dels diferents grups: 

GRUP A: 9:30 a 10:15 (45’).

GRUP B: 10:30 a 11:15 (45’).

GRUP C: 11:30 a 12:15 (45’).

MÚSICA 

Classroom: Cantata

Teniu ganes de practicar la Cantata? doncs aquí us deixem la cançó número 8, la que no vam tenir temps d’acabar. Teniu la lletra i dos arxius de música on hi ha la primera part de la cançó i la segona. Les mestres que fem la cantata ens hem gravat perquè vosaltres pugueu estudiar.

A més al Classroom de Tutoria que hem creat…

  • Hi trobareu un Scape Room familiar. Deixeu un comentari explicant-nos com us ha anat, com us heu organitzat, què heu fet, com us ho heu passat, etc. 
Publicat dins de General | Deixa un comentari