OBERTURA DE L’ESCOLA PELS ALUMNES DE 4t (MES DE JUNY)

Benvolgudes famílies,

tal i com us van informar des de l’equip directiu, us fem arribar els grups i l’horari pels nens/es de 4t per tal de fer el comiat del curs.

4t A el dia 8 de juny (dilluns) repartits en dos grups que seran:

• De 9:30 a 10:00 hores: grup 1: Martina, Tania, Lia, Nil, Arnau, Ona F., Guillem, Iker, Ainoha, Evelyn, Martí i Diba.
  • De 10:30 a 11:00 hores: grup 2: Enric, Ilyas, Diego, Kiara, Ryan, Ona G., Marta, Lídia, Gina, Yaiza, Gerard, Bakari, Aitor.

4t B el dia 9 de juny (dimarts) repartits en dos grups.

• De 9:30 a 10:00 hores, grup 1:
    Elba, Berta M., Pablo, Tsvetelina, Ènia, Lucia, Joan, Andrea, Noa, Efrén, Valentina, Yilang.
  • De 10:30 a 11:00 hores, grup 2:
    Angelo, Alba, Bernat, Ibrahima, Helena, Daniel, Pau, Arnau, Berta, Quim, Jana, Eylín.

Les entrades i sortides es faran per la porta de dalt, Carrer Miquel Vilarrúbia no12. Caldrà màxima puntualitat.

QUÈ HAN DE PORTAR

• Full de responsabilitat signat (si no el porta no podrà entrar a l’escola. Si no teniu impressora podeu recollir el full a l’entrada de l’escola a partir del 2 de juny).
  • Motxilla (per posar el que s’hagin deixat a l’escola o bé per portar el que han de tornar)
  • Llibres o maletes viatgeres que heu de retornar a l’escola.
  • Mascareta posada.

IMPRESCINDIBLE

• Prendre la temperatura del vostre fill/a abans de venir a l’escola.
  • Mantenir 2 metres de separació entre alumnes i mestres.
  • Rentat de mans freqüent. És una de les mesures més efectives de prevenció.

REQUISITS PER PODER ASSISTIR A L’ESCOLA

• Absència de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre, tos, dificultat
    respiratòria, malestar, diarrea…) o amb qualsevol altre quadre infecciós.
  • Que no sigui o hagi estat positiu per al SARS-CoV 2 durant els 14 dies anteriors.
  • Que no hagi estat en contacte estret amb positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors.
  • Les famílies vigilareu l’estat de salut del nen/a, prenent la temperatura de vostre fill/a abans d’anar a l’escola.
  • Calendari vacunal al dia.
  • Si el vostre fill/a té una malaltia crònica d’alta complexitat caldrà valorar la conveniència del seu retorn a l’escola.

Tenim moltes ganes de veure-us,

Gemma Bernat i Laia