MÚSICA

FA DIES QUE NO PODEM FER CLASSE DE MÚSICA I AQUESTA SETMANA US ENGRESCO A GAUDIR D’UNA SETMANA MUSICAL! ESPERO QUE US AGRADI!

JOANA

Aquest conte musical va ser escrit i compost per en SERGEI PROKOFIEV  i ho va fer en només 4 dies!!!

Aquí teniu una foto seva:

Fa molt de temps, el Teatre Infantil de Moscou  volia acostar la Música als nens i nenes així que va demanar al músic Prokofiev una obra musical.

Ara és una obra molt coneguda però quan la van estrenar… no va tenir gaire èxit. Si voleu conèixer més coses sobre l’autor, cliqueu a la imatge (opcional)

DILLUNS 11 DE MAIG

TASCA 1: Ara  ens toca conèixer la seva història. Aquest no és un conte normal. És un conte on els instruments musicals també són els protagonistes. Primer us presentem una versió breu del conte:

TASCA 2:

Aquí podeu veure i escoltar el conte explicat per nens i nenes i descobrireu  que cada personatge està relacionat amb un instrument.

TASCA 3:

Ara que coneixes tan bé la història d’aquest conte musical pots jugar amb els seus personatges. Només cal que retallis les targetes dels personatges i dels seus instruments i tindràs un divertit joc de memòria. Cal que pitgis la imatge per aconseguir les targetes.

DIMARTS 12 DE MAIG

TASCA 4:

Com ja sabeu cada personatge està representat per un instrument de música, a continuació podreu escoltar com sona cada instrument:

TASCA 5:

Us animo a fer aquesta fitxa per relacionar personatges amb instruments:

Si voleu,  me la podeu enviar a  jfigue@jor.cat

DIMECRES 13 DE MAIG

TASCA 6:

Avui us proposo fer una activitat jclic:

DIJOUS 14 DE MAIG

ENGLISH TIME !!!

TASCA 7:

Avui podreu veure i escoltar una versió del conte en ANGLÈS, una mica curiosa, feta amb titelles.

TASCA 8:

Retalleu les vinyetes del conte i ordeneu-les! Aprofiteu per practicar una mica de vocabulari en anglès!

PELS QUE VULGUEU PRACTICAR UNA MICA L’ANGLÈS A CONTINUACIÓ  PODEU ESCOLTAR EL TEXT DE CADA VINYETA EN ANGLÈS I PRACTICAR REPETINT CADA VEGADA.

1: EN PETER VA ANAR AL PRAT I VA CONÈIXER  UN OCELL.

2: EN PETER I L’OCELL VAN CONÈIXER UN ÀNEC I UN GAT.

3: UN LLOP VA SORTIR DEL BOSC I ES VA MENJAR L’ÀNEC.

4: L’AVI ES VA ENFADAR AMB EN PETER PERQUÈ VA  ANAR AL PRAT.

5: EN PETER VA ATRAPAR EL LLOP.

6: EN PETER I ELS CAÇADORS VAN PORTAR EL LLOP AL ZOO.

DIVENDRES 15 DE MAIG

TASCA 9:

Recordem cançons que hem treballat a classe? Relaciona amb fletxes el títol de la cançó amb la música que escoltaràs. Després em pots enviar la tasca al correu electrònic jfigue@jor.cat

MOLTES GRÀCIES!!!