PLA OBERTURA JUNY

Benvolgudes famílies,

D’acord amb la informació que heu rebut per correu electrònic, a  continuació us detallem el dia i l’hora que els vostres fills i  filles podran venir a l’escola per tal d’acomiadar-se d’alguns  seus companys i companyes així com de la seva tutora.

DIMARTS 16 DE JUNY

ALUMNES DE 1r A

• De 9:30 a 10:00: Aya, Yahya, Dani, Angus, Ivet, Youma, Ona, Iu i Bella
  • De 10:30 a 11:00: Arleth, Nairin, Natalia, Arwa, Joan, Dídac, Aleix, Paula i Edgar
  • De 11:30 a 12:00: Zaida, Isis, Gemma, Toni, Yilin, Kadi, Seidou, Gil i Duna

DIMECRES 17 DE JUNY

ALUMNES DE 1rB

• De 9:30 a 10:00:  Lars, Lamine, Laia, Riyad, Thais, Júlia, Anna, Iker i Adama.
  • De 10:30 a 11:00: Alba, Zaid, Lluc, Esteve, Lis, Lluna, Haizea, Mariam i Flavia.
  • De 11:30 a 12:00: Arlet, Ylenia, Nico, Dani, Aran, Martí, Queralt i Yuxuan.

RECORDEU:

• PORTAR SIGNAT EL FULL DE RESPONSABILITAT (si no el porta, no podrà entrar a l’escola. Si no teniu impressora podeu recollir el full a l’entrada de l’escola a partir del 2 de juny).
  •  PORTAR MOTXILLA (per posar el que s’hagin deixat a l’escola o bé per portar el que han de tornar).
  • RETORNAR  A L’ESCOLA  LLIBRES, CAJA MISTERIOSA, CEFERINO…
  • AQUEST DIA S’ENTRARÀ PER LA PORTA  DE DALT (la dels mestres).

IMPRESCINDIBLE

• Prendre la temperatura del vostre fill/a abans de venir a l’escola.
  • Mantenir 2 metres de separació entre alumnes i mestres.
  • Rentat de mans freqüent. És una de les mesures més efectives de prevenció.

REQUISITS PER PODER ASSISTIR A L’ESCOLA

• Absència de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre, tos, dificultat
    respiratòria, malestar, diarrea…) o amb qualsevol altre quadre infecciós.
  • Que no sigui o hagi estat positiu per al SARS-CoV 2 durant els 14 dies anteriors.
  • Que no hagi estat en contacte estret amb positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors.
  • Les famílies vigilareu l’estat de salut del nen/a, prenent la temperatura de vostre fill/a abans d’anar a l’escola.
  • Calendari vacunal al dia.
  • Si el vostre fill/a té una malaltia crònica d’alta complexitat caldrà valorar la conveniència del seu retorn a l’escola.