ÚLTIM DIA DE CURS !!!

 

Nens i nenes de 1r, gaudiu molt de l’estiu, del temps lliure, feu totes aquelles coses que no es poden fer durant tot l’any i sobretot passeu-vos-ho molt bé!

BONES VACANCES D’ESTIU!!!

Lourdes i Àngels

Us deixem aquest vídeo de comiat amb records de la classe i activitats que heu fet durant aquest trimestre de “confinament” a casa!

Ep! Mentre mireu el vídeo us podeu menjar un gelat com és tradició a l’escola l’últim dia de curs!

 

 

PARELLES LECTORES.

Us deixem també la presentació amb els missatges d’agraïment que  vàreu  fer per als vostres padrins. Mireu-vos-el perquè els vostres  padrins també us han escrit!

1r A

1r B

Us podeu imprimir la vostra diapositiva!

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ÚLTIMA SETMANA DE CURS!

LA REVETLLA DE SANT JOAN

Aquesta setmana us fem arribar  propostes relacionades amb aquesta festa tan popular.

PER COMENÇAR US CONVIDEM A ESCOLTAR AQUEST CONTE QUE ENS PARLA DE LA REVETLLA DE SANT JOAN I ELS SEUS ORÍGENS.

I AQUESTS ALTRES QUE ENS EXPLIQUEN QUÈ ÉS EL SOLSTICI D’ESTIU.

 

  1. COMPRENSIÓ LECTORA SOBRE LA NIT DE SANT JOAN (FORMULARI).

 

2. EL FOC I LA FESTA (SOPA DE LLETRES). 

Les fogueres són l’element central de la Nit de Sant Joan als Països Catalans:

Les celebracions tenen el foc com a element característic. Es fan fogueres comunals, familiars i individuals i segons la tradició de cada localitat se’n munten moltes de diferents o només se’n fan en una plaça o carrer en concret, tradicionalment amb objectes inservibles de fusta que s’han anat acumulant durant tot l’any. 

L’ús de pirotècnia és un dels derivats del ritual dels focs: la nit de Sant Joan s’encenen i esclaten bengales, piules, trons voladors, traques, volcanets, coets sorpresa, rodes, bombetes, xiuladors i focs d’artifici, i aporten soroll i lluminositat a la festa.

 Hi ha un refrany català que diu: 

“Qui encén foc per Sant Joan, 

no es crema en tot l’any.”

Clica damunt de la imatge i trobaràs una sopa de lletres per resoldre:

 

3. DECOREM LA REVETLLA (MANUALITATS).

Decorar l’escenari de la festa és també un ritual habitual per Sant Joan.

Et donem unes quantes idees perquè tu puguis decorar casa teva per la revetlla de Sant Joan.

Clica sobre les  imatges i tindràs diferents propostes de decoració i il·luminació.

 


4. LA COCA DE SANT JOAN (RECEPTA). 

El dolç típic de la revetlla de Sant Joan és la coca.

Pot ser de llardons, de crema i pinyons o bé de fruita confitada.

Cadascú tria la que més li agrada.

Si vols veure com es fa, mira aquest vídeo i de segur que et lleparàs els dits!!

Recepta pas a pas: Coca de Sant Joan de fruita  i de crema.

 

ESPEREM QUE US HAGIN AGRADAT LES PROPOSTES DE SANT JOAN!

ARA US DEIXEM PROPOSTES DE MATEMÀTIQUES

 MATES PER ANAR FENT:

ESPAI                                                         Dibuixos animats per treballar conceptes de geometria ...

FIGURES PLA

SUMEM CAIXES

OPERACIONS AMB CUCS

RECORDS DE PRIMER!     

PER ACABAR, A LA LLIBRETA “ESCRIC”:        

PENSA TRES MOMENTS ESPECIALS D’AQUEST  CURS O ACTIVITATS QUE T’HAGIN AGRADAT MOLT  FER AQUEST ANY I ESCRIU-LOS A LA LLIBRETA. POTS COMENÇAR:  

AQUEST ANY A PRIMER M’HA AGRADAT MOLT …  

 

MÚSICA: US DESITJO MOLT BON ESTIU A TOTES I A TOTS!!!

PER ACABAR EL CURS US CONVIDO A CANTAR COMENÇA L’ESTIU:

https://es.liveworksheets.com/zb814604ze

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PRIMAVERA, AMB TOTS ELS SENTITS!

Us deixem aquest petit vídeo amb les fotos que ens vàreu fer arribar en relació a la proposta: “Sentint la primavera“.

La música que acompanya les imatges és un petit fragment de la  conegudíssima peça musical:  “Les quatre estacions” del gran compositor Antonio Vivaldi. Us imagineu quina estació és?

Esperem que us agradi!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PROPOSTES D’ACTIVITATS (8 – 12 de Juny)

SETMANA DELS VALORS I DE  LES EMOCIONS!

COM MOLTS JA SABEU ELS ALUMNES DE QUART VAN PARTICIPAR EN EL CONCURS LITERARI PILARÍN BAYÉS  I VAN GUANYAR EL SEGON PREMI!

EL CONTE “L’ARTISTA DE COLORS” ENS PARLA DE L’AMISTAT I DE LA DIVERSITAT I ÉS PER AIXÒ QUE AQUESTA SETMANA HEM VOLGUT PREPARAR ACTIVITATS ENTORN ELS VALORS I LES EMOCIONS.

PER SI ENCARA NO EL CONEIXEU. AQUÍ TENIU  EL CONTE EXPLICAT I IL·LUSTRAT PELS ALUMNES DE QUART.

L’ARTISTA DE COLORS

 

ÀMBIT LINGÜÍSTIC: LLENGUA CATALANA

  1. A LA LLIBRETA ESCRIC :
  • ESCRIU EL TÍTOL DEL CONTE.
  • ESCULL UN TROSSET DEL CONTE “l’Artista de colors” QUE T’HAGI AGRADAT I COPIA’L A LA LLIBRETA (FES BONA LLETRA, FIXA’T BÉ COM S’ESCRIUEN LES PARAULES…)
  • FES-NE UN DIBUIX!

2. FRASES SOBRE L’AMISTAT

 

 

ÀMBIT MATEMÀTIC

ESTADÍSTICA; QUINS SÓN ELS COLORS QUE AGRADES MÉS ALS NENS I NENES DE PRIMER?

Si vols saber quines puntuacions han donat els teus companys i saber quins són els seus colors preferits, aquí tens un resum de l’estadística.

 PER ANAR FENT;

RELLOTGES 1

RELLOTGES

MESURA

MESURA CM

 

ÀMBIT LINGÜÍSTIC : LLENGUA CASTELLANA

ÀMBIT D’EDUCACIÓ EN VALORS 

EL REGALO

Cortometraje alemán que ha ganado más de 50 premios.

Su historia nos hace reflexionar sobre la importancia de las pequeñas cosas y de la aceptación de uno mismo.

EL VALOR DE LA EMPATÍA.

COMPRENSIÓN Y EXPRESIÓN ORAL:

DESPUÉS DE VER LOS DOS CORTOMETRAJES REFLEXIONAMOS SOBRE LAS DOS HISTORIAS:

PREGUNTAS PARA PENSAR  Y HABLAR

EL REGALO

  • ¿QUÉ LE PASA AL NIÑO DE LA  HISTORIA?
  • ¿QUÉ TIENE DE ESPECIAL EL REGALO DE LA MADRE?
  • ¿ESTÁ CONTENTO CUANDO RECIBE EL REGALO?
  • ¿QUÉ DIFERENCIAS HAY ENTRE LA ACTITUD DEL PERRO Y LA DEL NIÑO, TENIENDO LOS DOS EL MISMO PROBLEMA?
  • ¿CÓMO SE SIENTE EL NIÑO AL FINAL DE LA HISTORIA?
  • ¿CUÁL ES EL MEJOR REGALO QUE TE HAN HECHO?

EL VALOR DE LA EMPATÍA

  • ¿CÓMO SE SIENTE EL RATÓN? POR QUÉ?
  • ¿CÓMO SE COMPORTAN LA PAREJA DE AMIGOS QUE ENTRAN EN LA TIENDA?
  • ¿QUÉ HACE EL RATÓN PARA LLAMAR LA ATENCIÓN AL NIÑO QUE ENTRA DESPUÉS? ¿ES UNA ACTITUD DE PERSEVERANCIA O DE SUPERACIÓN?
  • ¿QUÉ TIENEN EN COMÚN LAS DOS HISTORIAS ?

 

VALORS

ACTIVITATS D’EDUCACIÓ EMOCIONAL INTERACTIVES: US RECOMANEM L’ACTIVITAT DELS SENTIMENTS I LA DIVERSITAT

PER CONÈIXER LES EMOCIONS MÉS A FONS:

ÀMBIT ARTÍSTIC:  VISUAL I PLÀSTICA: 

FES EL TEU POT DE LA CALMA

Què és el pot de la calma?

És un recurs Montessori per ajudar a calmar-te quan estàs nerviós  o enfadat. És una ampolla o pot d’aigua que conté essencialment purpurina i funciona bé per ajudar  a calmar-nos  sols, mentre mirem el pot de la calma i esperem a que tot s’aturi i torni a la normalitat.

Quan et sentis neguitós o enutjat sacseja el pot o l’ampolla. Quan passen 2-3 minuts,  l’interior de l’ampolla va tornant al seu estat inicial, ja res es mou i podem anar veient amb claredat què hi ha dins de l’aigua. Tot torna a la calma i el teu neguit o enuig també!

En vols fer una?  Clica sobre la imatge.

Aquest vídeo mostra una manera més senzilla de crear un pot de la calma.

 

ENGLISH!

SONG ABOUT EMOTIONS!

MEMORY ABOUT EMOTIONS & FEELINGS!

Si voleu practicar més vocabulari en anglès us deixo el següent enllaç

 MEMORY GAMES

 

MÚSICA:

MÚSICA AQUESTA SETMANA RECORDAREM LA CANÇÓ DE LA FELICITAT,

LA PODEU ESCOLTAR, CANTAR I FIXEU-VOS BÉ QUE TAMBÉ HI SORTIU VOSALTRES!!!

https://youtu.be/QtF3OI7OcJo

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PROPOSTES ( 2-5 JUNY )

HOLA FAMÍLIES,

AQUESTA SETMANA US FEM ARRIBAR PROPOSTES D’ACTIVITATS RELACIONADES AMB EL  MEDI AMBIENT.

 COM A ESCOLA VERDA VOLEM TENIR PRESENT EL DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT QUE SE CELEBRA  EL DIA  5 DE JUNY .

TAMBÉ TROBAREU PROPOSTES  SOBRE  ELS JOCS OLÍMPICS.  EL GERARD ENS HA PREPARAT UNA SETMANA D’ACTIVITAT FÍSICA AMB UN SEGUIT DE  PROVES I REPTES.

ESPEREM QUE US AGRADI!

Cliqueu sobre la imatge per trobar les activitats que ens ha preparat el Gerard

 

DIVENDRES 5 DE JUNY : DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

AQUEST ANY L’ESCOLA CELEBRA 10 ANYS D’ESCOLA VERDA.DIA DEL MEDI AMBIENT – 5 DE JUNY! | Escola Ciutat Cooperativa

I US PROPOSEM PER CELEBRAR-HO:

  1. PREPARAR UN JOC AMB MATERIAL RECICLAT.   (exemples … ).

Cómo hacer un tres en raya fácil y económicoLas 102 mejores imágenes de Jocs amb material reciclat | Juegos y ...Imagenes De Juguetes Hechos Con Material Reciclado - Acerca de ...

2.PENSAR UNA FRASE QUE PUGUI SERVIR DE “VACUNA PEL PLANETA”.

ENS PODEU ENVIAR UNA FOTO DELS JOCS O “VACUNES” I LES PENJAREM AL BLOC.

.

ÀMBIT MATEMÀTIC

Voleu saber quantes medalles olímpiques han aconseguit els esportistes catalans?

  • LABERINT OLÍMPIC

laberint

  • UNEIX ELS PUNTS

unir punts

ÀMBIT LINGÜÍSTIC: LLENGUA CASTELLANA

  • Juegos olímpicos de veranoGrecia entrega la llama olímpica a Tokio 2020 mientras sigue la ...

sopa de letras

 

ÀMBIT LINGÜÍSTIC: LLENGUA CATALANA

SABIES QUE…..

LES MASCOTES OLÍMPIQUES SOLEN SER ANIMALS .

LA PRIMERA VEGADA QUE UNA MASCOTA VA ACOMPANYAR ELS JOCS OLÍMPICS VA SER A GRENOBLE L’ANY 1968. REPRESENTAVA UN ESQUIADOR AMB ELS COLORS DE FRANÇA.

1.VOLS CONÈIXER MÉS MASCOTES OLÍMPIQUES?

LES MASCOTES DELS JOCS OLÍMPICS

ENDEVINALLA

COPIA L’ENDEVINALLA  I LA SOLUCIÓ A LA LLIBRETA “ESCRIC”. 

 

ENGLISH

WATCH THESE VIDEOS ABOUT SPORTS

 

 

MÚSICA:

PER CELEBRAR EL DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT I ELS 10 ANYS QUE SOM ESCOLA VERDA (5 de juny) US PROPOSO APRENDRE UNA CANÇÓ QUE CANTARAN MOLTS NENS I NENES DE CATALUNYA.

NO ENS DESDIBUIXEU

https://youtu.be/z5csyfS5B_o

US CONVIDO A CANTAR-LA EL DIVENDRES 5 DE JUNY A LES 11H DEL MATÍ!!!!

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PLA OBERTURA JUNY

Benvolgudes famílies,

D’acord amb la informació que heu rebut per correu electrònic, a  continuació us detallem el dia i l’hora que els vostres fills i  filles podran venir a l’escola per tal d’acomiadar-se d’alguns  seus companys i companyes així com de la seva tutora.

DIMARTS 16 DE JUNY

ALUMNES DE 1r A

  • De 9:30 a 10:00: Aya, Yahya, Dani, Angus, Ivet, Youma, Ona, Iu i Bella
  • De 10:30 a 11:00: Arleth, Nairin, Natalia, Arwa, Joan, Dídac, Aleix, Paula i Edgar
  • De 11:30 a 12:00: Zaida, Isis, Gemma, Toni, Yilin, Kadi, Seidou, Gil i Duna

 

DIMECRES 17 DE JUNY

ALUMNES DE 1rB

  • De 9:30 a 10:00:  Lars, Lamine, Laia, Riyad, Thais, Júlia, Anna, Iker i Adama.
  • De 10:30 a 11:00: Alba, Zaid, Lluc, Esteve, Lis, Lluna, Haizea, Mariam i Flavia.
  • De 11:30 a 12:00: Arlet, Ylenia, Nico, Dani, Aran, Martí, Queralt i Yuxuan.

RECORDEU:

  • PORTAR SIGNAT EL FULL DE RESPONSABILITAT (si no el porta, no podrà entrar a l’escola. Si no teniu impressora podeu recollir el full a l’entrada de l’escola a partir del 2 de juny).
  •  PORTAR MOTXILLA (per posar el que s’hagin deixat a l’escola o bé per portar el que han de tornar).
  • RETORNAR  A L’ESCOLA  LLIBRES, CAJA MISTERIOSA, CEFERINO…
  • AQUEST DIA S’ENTRARÀ PER LA PORTA  DE DALT (la dels mestres).

IMPRESCINDIBLE

  • Prendre la temperatura del vostre fill/a abans de venir a l’escola.
  • Mantenir 2 metres de separació entre alumnes i mestres.
  • Rentat de mans freqüent. És una de les mesures més efectives de prevenció.

REQUISITS PER PODER ASSISTIR A L’ESCOLA

  • Absència de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre, tos, dificultat
    respiratòria, malestar, diarrea…) o amb qualsevol altre quadre infecciós.
  • Que no sigui o hagi estat positiu per al SARS-CoV 2 durant els 14 dies anteriors.
  • Que no hagi estat en contacte estret amb positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors.
  • Les famílies vigilareu l’estat de salut del nen/a, prenent la temperatura de vostre fill/a abans d’anar a l’escola.
  • Calendari vacunal al dia.
  • Si el vostre fill/a té una malaltia crònica d’alta complexitat caldrà valorar la conveniència del seu retorn a l’escola.
Publicat dins de General | Deixa un comentari

PROPOSTES DE MÚSICA(25-29 DE MAIG)

 

LA MÚSICA I ELS SENTITS

AQUESTA SETMANA ESTEU TREBALLANT ELS SENTITS.

I QUIN SENTIT ÉS MOLT IMPORTANT A MÚSICA??? L’OÏDA

PER AIXÒ US PROPOSO FER  UN DICTAT RÍTMIC.

ES TRACTA D’ESCOLTAR AMB ATENCIÓ I RELACIONAR.

https://es.liveworksheets.com/xd627598jf

EN AQUESTA FITXA TAMBÉ ET DEMANARAN QUE RECORDIS ON ÉS EL SOL I EL MI.

https://es.liveworksheets.com/kn288550ao

 

POTS ENVIAR-ME LES RESPOSTES  A  jfigue@jor.cat

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PROPOSTES ( 25-29 maig)

AQUESTA SETMANA CONTINUEM AMB ELS SENTITS DEL TACTE I EL GUST!!!

I UN MUNT DE CURIOSITATS MÉS …

SOM-HI.

ÀMBIT MEDI NATURAL I SOCIAL     PLATJA D'ARO

 

EL COS I ELS 5 SENTITS

  • QUAN MENJO UNA GALETA UTILITZO ELS 5 SENTITS

EXPLICO COM ÉS UNA GALETA SEGONS ELS 5 SENTITS

  • LA PELL ÉS LA RESPONSABLE DEL SENTIT DEL TACTE.

LA PELL I EL TACTE

PER SABER-NE MÉS

POSA’T A PROVA

 

  • I PER ACABAR, SI VOLS,  POTS COPIAR  AQUEST ESQUEMA A LA LLIBRETA “escric”.

 

 

ÀMBIT LINGÜÍSTIC: LLENGUA CATALANA

ESCOLTA LA CANÇÒ DE DÀMARIS  GELABERT

LLETRA DE LA CANÇÓ

1.COMPLETA LA CANÇÓ DE LA DÀMARIS GELABERT AMB LES SEGÜENTS PARAULES: ULLS, CINC, SENTIR, OLFACTE, TACTE, MEL, GUST, FLORS, MOSQUIT I NAS.

ELS 5 SENTITS

 

2. ESCRIU UN MISSATGE AL TEU PADRÍ/NA LECTOR I NOSALTRES LI FAREM ARRIBAR.

AQUEST GUIÓ ET POT AJUDAR:

guió missatge padrins
Important Icons PNG - Free PNG and Icons Downloads

 

ÀMBIT MATEMÀTIC

  • PUNTUA ELS COLORS SEGONS EL TEU GUST ( La setmana vinent farem una activitat d’estadística segons els resultats, és important la vostra participació! moltes gràcies) 

  • ESCRIU EL NUMERO ANTERIOR I POSTERIOR

anterior-posterior (només la primera pàgina) 

ENGLISH

POEM “TWO LITTLE BUTTERFLIES”

US DEIXO EL POEMA ESCRIT I UNS MODELS DE PAPALLONA PER RETALLAR I ACOLORIR! Si teniu una idea millor per fer les papallones endavant!

ANIMEU-VOS A APRENDRE EL POEMA!  

LET’S PRACTICE NUMBERS COUNTING BUTTERFLIES!!!

Pares i mares, els vostres fills poden practicar també els colors   demanant-los quin color és la papallona segons el número. Ex: WHAT COLOUR IS BUTTERFLY NUMBER ELEVEN? O del revés, que us facin ells les preguntes.

ÀMBIT LINGÜÍSTIC: LLENGUA CASTELLANA   Aula de alfabetización y lengua castellana - Vallecas Viva

LECTURA

 

ÀMBIT ARTÍSTIC: VISUAL I PLÀSTICA

CAÇA OMBRES: COMPOSICIÓ D’OMBRES I AQUAREL·LA! 

Seguiu les instruccions, pitgeu la imatge.

Aquí tens un vídeo que t’explica com fer aquarel·les casolanes!

 

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PROPOSTA DE MÚSICA

Prepareu-vos per tocar una cançó que coneixeu amb dos gots d’aigua. Per fer-ho us he preparat un vídeo. A veure si us agrada. Joana.

https://youtu.be/j2HYo6385Zw

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PROPOSTES ( setmana 18-22 de maig )

 

Aquesta setmana dins de l’àrea de medi i de llengua, coneixerem una mica millor els  SENTITS.

ÀMBIT LINGÜÍSTIC: LLENGUA CATALANA

1.LLEGEIX ” UN OLFACTE DE NASSOS”  I CONTESTA LES PREGUNTES:

UN OLFACTE DE NASSOS

2. ENDEVINA, ENDEVINETA:

ENDEVINA

 3. LECTURA EXPRESSIVA: ACUDITS EXTRARÀTICS! 

EP!!! QUE NO FALTI EL SENTIT DE L’HUMOR!

LLEGEIX ELS ACUDITS, PRACTICA LA LECTURA EN VEU ALTA I QUAN JA T’HAGIS PREPARAT LA LECTURA, ENVIA UNA AUDIO EXPLICANT UN ACUDIT A QUI VULGUIS!

TAMBÉ ENS POTS ENVIAR UN AUDIO A NOSALTRES EXPLICANT UN ACUDIT DIFERENT!!!

ÀMBIT LINGÜÍSTIC: LLENGUA CASTELLANA

MIRA EL VIDEO DE UNA NIÑA CIEGA QUE VE EL MUNDO DE OTRA MANERA.

ESPERO QUE TE HAYA GUSTADO .           Puebla de Arenoso: CUCAR o CLUCAR EL OJO

LA NIÑA DE LA HISTORIA ES CIEGA PERO UTILIZA OTROS SENTIDOS

¿CUÁLES SON?  los puedes escribir en la “libreta”.

 

ÀMBIT MEDI NATURAL I SOCIAL 

EL COS: ELS SENTITS                 PLATJA D'ARO

OLORES A CREMAT, NOTES UN GUST ESTRANY, LA TEMPERATURA D’ UN OBJECTE ÉS MOLT ALTA…

EN EL TEU COS HI HA DETECTORS QUE T’ AVISEN DE POSSIBLES PERILLS: SÓN ELS ÒRGANS DELS SENTITS.

PER COMENÇAR :

  • PODEM FER AQUEST JOC

ELS SENTITS JOC

 

  • EXPERIMENTEM AMB EL GUST:

EL GUST

ÀMBIT MATEMÀTIC

  • PER PRACTICAR EL CÀLCUL MENTAL! HI HA DIFERENTS NIVELLS DE DIFICULTAT
  • A CASA TINC…! MOU-TE PER CASA TEVA I DESCOBREIX QUINA QUANTITAT TENS DE..

  • DICTAT DE NOMBRES: amb números i escrits ( ho podeu fer a la llibreta).
ENGLISH

MIRA AQUESTS VÍDEOS SOBRE ELS 5 SENTITS I DESPRÉS FES LA FITXA INTERACTIVA.

FITXA SOBRE ELS SENTITS

https://www.liveworksheets.com/yy117379vv

 

 

ÀMBIT ARTÍSTIC: VISUAL I PLÀSTICA

FEM UN COLLAGE D’ANIMALS !!!                           Resultado de imagem para collage work on animals | Paper collage ...

Necessitarem:

  1. Trossos o tires de paper de diari o revistes.
  2. Tisores i pegament.

PENSEU L’ANIMAL QUE VOLEU FER EL COLLAGE.( O el que vulgueu … )

MIREU ELS EXEMPLES DE L’ENLLAÇ

COLLAGE AMB PAPER DE DIARI

FEU EL DIBUIX AL FULL I A RETALLAR I ENGANXAR!!!

ESPEREM QUE US HO PASSEU MOLT BÉ.

FES DE FOTÒGRAF/A !

VOLEM QUE GAUDIU DE LA NATURA AMB TOTS ELS SENTITS!!!

Sentiu l’escalfor del sol, l’aire a la cara … Oloreu les plantes, noteu les seves fragàncies…. Escolteu el brunzit dels insectes, com piulen dels ocells.  Gaudiu del ventall de colors que ens ofereix la primavera…

COPSEU EL MOMENT I FEU-NE  UNA FOTO ! 

LA FOTOGRAFIA POT SER DE TU MATEIX GAUDINT DE LA PRIMAVERA, AMB LA FAMÍLIA, DEL PAISATGE, D’UN DETALL DE LA NATURA…

AMB LES FOTOS QUE ENS ENVIEU FAREM UN MUNTATGE  (TENIU DUES SETMANES PER ENVIAR-NOS-LES)

 

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari