SETMANA DEL 27 AL 30 D’ABRIL
AQUESTA SETMANA US PROPOSEM:
![]() NUMERACIÓ:
COMPTEM: https://clic.xtec.cat/projects/jocmates/jclic.js/index.html GEOMETRIA I OBJECTES
|
ET CONVIDEM A BALLAR: |
CONTE: LLEGIU AQUEST CONTE AMB ELS VOSTRES FILLS/ES. |
SETMANA DEL 20 AL 24 D’ABRIL
AQUESTA SETMANA US PROPOSEM:
ESCOLTEU LA LLEGENDA DE SANT JORDI, A VEURE SI CONEIXEU QUI US L’EXPLICA ?
https://photos.app.goo.gl/uBri2cAVbtLq8Ta28
|
CLICANT AQUEST ENLLAÇ TROBAREU ACTIVITATS RELACIONADES AMB LA LLEGENDA DE SANT JORDI.
https://clic.xtec.cat/projects/stjordi/jclic.js/index.html
|
|
US CONVIDEM A MIRAR AQUESTA VERSIÓ DEL SANT JORDI CONFINAT:
Us proposem fer una rosa sobre una tela gran, un cartró… el qual pogueu penjar a la finestra o el balcó i així tots plegats celebrem el Sant Jordi. ENVIEU UNA FOTOGRAFÍA QUE LA PENJAREM A L’ÀLBUM SANT JORDI A CASA. |
PSICOMOTRICITAT A CASA |
SETMANA DEL14 AL 17 D’ABRIL
AQUESTA SETMANA US PROPOSEM:
-
- Fer seriacions amb tres elements. Ho podeu fer amb diferents materials (coberts, botons, taps)
-
- També us proposem fer-ho a l’ordinador a la següent adreça:
https://clic.xtec.cat/projects/enserie/jclic.js/index.html
-
- Memoritzar el poema de la primavera ,quan se l’hagin après els graveu recitant-lo i ens l’envieu per correu.
- Dibuixeu per els vostres fills/es paraules d’una síl·laba : Pa , ou,sal,sol, pal, pi, peu, gos, gat, porc, cuc, serp, gall, pop,dit,cul,ull,nas,cap, i ell han d’escriure la paraula a sota el dibuix . feu foto i ens ho envieu.
- jugar al joc del veig veig per treballar els colors o buscar objectes que comencin amb el so de la lletra que es hi digueu.
SETMANA DEL 30 AL 3 D’ABRIL
AQUESTA SETMANA US PROPOSEM:
- QUE ENS ENVIEU UNA FOTO D’UNA ACTIVITAT QUE FEU AQUESTS DIES DE CONFINAMENT ,EN FORMAT HORITZONTAL ( JUGANT, BALLANT, FENT EXERCICI, CUINANT, FENT MANUALITATS, DIFRESSATS…) TENIU TEMPS FINS DIVENDRES 3. AMB AQUEST MATERIAL FAREM UN VÍDEO QUE EL PENJAREM AL BLOC.HO HEU D’ENVIAR A: p4a@jor.cat/ p4b@jor.cat .
- MEMORITZAR LA DITA DEL MES D’ABRIL : ” A L’ABRIL CADA GOTA VAL PER MIL” (INTENTEU QUE VEGIN QUE ABRIL I MIL ACABEN AMB EL MATEIX SO). PODEN ESCRIURE LA PARAULA ABRIL UNS QUANTS COPS.
- INICIACIÓ DE LA DESCOMPOSICIÓ DEL NÚMERO 2 I EL 3. PER EXEMPLE: SI TENIM 2 PEDRETES A REPARTIR ENTRE LES DUES MANS, ENSENYEM QUANTES TINC EN UNA MÀ I ELS HI DEMANEM QUANTES HI HAURAN A L’ALTRE. TAMBÉ PODEU REPASSAR LES GRAFIES DEL O AL 4.
JA TENIM LA PRIMAVERA AQUÍ, ANIMEU-VOS I DECOREU CASA VOSTRE AMB AQUESTES PROPOSTES: