ENQUESTA FAMÍLIES. CONFINAMENT TIC

Moltes gràcies per les vostres 202 respostes!

Us deixem el buidatge de les enquestes.

Equip directiu

ELS JOCS FLORATS CONFINATS

Enguany, vam viure, com tantes altres coses, un Sant Jordi molt diferent. Us deixem aquí els videos que ha creat l’AMPA per fer-vos arribar el resultat del certamen. Esperem que us agradi i des d’aquí encoratjar a tots els nostres alumnes a seguir llegint i creant fantàstiques històries.

TREBALLS GUANYADORS A EDUCACIÓ INFANTIL

TREBALLS GUANYADORS A CICLE INICIAL

TREBALLS GUANYADORS A CICLE MITJÀ

TREBALLS GUANYADORS A CICLE SUPERIOR

Recomanacions d’estiu

Estimades famílies,

Amb l’estiu tradicionalment s’inicia un període de descans pels nens i nenes. Aquest curs que ara s’acaba però ha estat molt especial i l’equip de mestres de l’escola hem cregut oportú fer unes recomanacions d’activitats que els vostres fills/es poden anar fent durant aquestes properes setmanes.

Les podeu consultar a contiunació:

Els mestres i les mestres de l’escola.