TASQUES A REALITZAR DURANT LA SETMANA DEL 18 AL 22 DE MAIG

VIDEOTUTORIA DIMARTS 19 de MAIG.

CATALÀ:

Classroom:

Qüestionaris: Vocals O/U àtones – 4,  El verb – 4

CASTELLANO:

Cuestionarios: Ortografía 22: Palabras terminadas en -y 

                          Los numerales – 3

                          Preposiciones – 1

                          Palabras compuestas – 1

Comprensión lectora: “La danza de las abejas”.

Enlaces: Palabras derivadas con prefijos

                Palabras derivadas con sufijos

                La Y y la LL

                Pronombres personales

MATEMÀTIQUES:

Classroom:  

  • Nombres decimals 5, Monedes 6, Quinzet 22, Càlcul mental 22, De tot 22 i Numeració 13.
  • Seguim treballant “Els nombres decimals” amb els enllaços que trobaràs al Classroom.
  • AcTRivitat5: El ball de màscares. Dilluns: vídeo i repte. Dimecres:  vídeo amb la solució i nou repte. Divendres: vídeo amb la solució.

MEDI:

CONCURS: REPTES NATURALISTES DES DE LA FINESTRA

Classroom: La Prehistòria: El foc.

MÚSICA:

Us convido a visitar el bloc de música de l’escola on hi ha un article de Beethoven.

Podeu fer aquesta fitxa: https://es.liveworksheets.com/ro455374fb

(Envieu-me-la al correu jfigue@jor.cat)

ENGLISH:  OXFORD BOOKS BLINKLEARNING

UNIT 4: AT THE JOB FAIR

CLASS BOOK: page 42-43 Story “Marie Curie: A life in Science” Lesson 5

    • 1 Watch the story. 
    • 2 Read and listen. Find the words in the biography. Click on the game symbols (1 New Flashcards and 2 Game: Snap)
    • 3 Correct the sentences. (Per escriure les respostes han de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
    • 4 Listen to Jack and his friends. What did you think about the story? (Per escriure les respostes han de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).

ACTIVITY BOOK : page 42 Lesson 5

  • 1 Read and complete Lisa and Jack’s review ot the story. (Per escriure les respostes heu de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
  • 2 What did you think about the story? Circle a word and complete your review. (Per escriure les respostes heu de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
  • 3 Do you work hard to make your dreams come true? Circle YES or No. Write. (Per escriure les respostes heu de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
  • To make your dreams come true = fer els teus somnis realitat.

 TREBALL AMPLIACIÓ: 

  • Do the following activity to review verb TO BE present and past tense:

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Verb_to_be/Ironame_island_ln33951ur

Quan les acabis recorda que has de CLICAR TERMINADO i aquí triar l’opció “ enviar las respuestas a mi profesor” on escrius el teu nom, la teva classe i el meu email:  bocana@jor.cat

  • You can read this story:

https://www.storyberries.com/bedtime-stories-the-day-mum-became-a-monster-free-books-online/

RECORDEU QUE ELS DIMECRES TENIU LA CONNEXIÓ AMB LA GRACE, CADA GRUP SEMPRE EL MATEIX HORARI.

 

 

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *