PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE
Pàg. 4
2.1 Caràcter propi.
Ens hem adaptat al nostre temps: és indubtable que actualment el coneixement i el domini de les noves tecnologies es fa imprescindible en el nostre dia a dia. És per aquest motiu que el desenvolupament de la competència digital està molt present en el nostre programa educatiu.
Pàg.7
3.2 – Recursos digitals:
Dues sales d’informàtica amb programari Windows: una amb 25 ordinadors al 3r pis i una altra també amb 25 ordinadors a la planta baixa. Tots els alumnes del centre fan servir aquestes aules de manera quinzenal per realitzar les activitats TIC. També aquestes dues aules estan a disposició dels mestres que les vulguin utilitzar amb tot el grup classe per portar a terme activitats TAC.
En el 2013 vam rebre una dotació de la Generalitat amb 13 portàtils petits (un per cada 2 alumnes) i un portàtil gran, destinats a l’ús dels alumnes de superior.
En el 2017 vam rebre una donació de 7 tauletes tàctils per part de l’AMPA que es fan servir pels alumnes d’educació infantil i cicle inicial.
Actualment l’escola compta amb 6 pantalles digitals ubicades a l’aula de música, l’aula d’anglès, les dues classes de 5è, la biblioteca i a l’aula 8.
Pàg.8
A la nostra escola tenim els següents coordinadors:
[…] Coordinador/a d’informàtica. […]
Pàg.9
- Organització pedagògica.
[…] Aquests agrupaments ens permeten reforçar: l’expressió oral en llengua anglesa, l’expressió escrita, el càlcul i la resolució de problemes, les activitats TIC, l’expressió artística, la lectura i la comprensió lectora.
Pàg. 10
Organització del professorat
Enguany les comissions que tenim establertes són: convivència, pla de llengua, plurilingüisme i pla TAC.
Pàg.17
- Indicadors de progrés
[…] Índex d’alumnes que gaudeixen d’ajuts per a l’adquisició de llibres de text i material didàctic complementari i informàtic.