Projecte de Direcció

PROJECTE DE DIRECCIÓ

Pàg. 6

OBJECTIU: 1.1 Revisar i actualitzar els documents del centre.

ESTRATÈGIES: – Actualització del Pla TAC per tal de contemplar les noves dotacions de material informàtic i plantejar nous objectius. 

Pàg. 7

OBJECTIU: 1.2 Optimitzar els recursos humans i materials per tal d’assolir una major qualitat de l’ensenyament.

ESTRATÈGIES: Reduir l’absentisme en l’alumnat del centre.

CONCRECIÓ: Registre informàtic d’assistència per poder fer-ne un seguiment.  

INDICADOR: Actualització del registre per part de l’equip docent.

Pàg. 9

OBJECTIU: 1.5 Incorporar noves tecnologies als aspectes acadèmics i pedagògics

ESTRATÈGIES: Manteniment i ampliació dels recursos TIC del centre. 

CONCRECIÓ: Augmentar la dotació de dispositius informàtics per tal d’aconseguir 25 dispositius per nivell (tauletes i chromebooks).

INDICADOR: Revisió de l’inventari. Informe i valoració del seu ús. 

ESTRATÈGIES: Promoure la formació del professorat sobre l’ús de les noves tecnologies. 

CONCRECIÓ: Facilitar la informació sobre convocatòries de cursos de formació.
INDICADOR:  Índex de participació en activitats de formació. 

CONCRECIÓ: Formar al professorat del centre en noves eines digitals dins la formació interna del centre.
INDICADOR: Materials de formació elaborats. 

ESTRATÈGIES: Consolidació de la implantació de l’ús de les TIC a la pràctica docent.

CONCRECIÓ: Elaboració d’un horari per a la previsió setmanal de l’ús de les aules d’informàtica.
INDICADOR: Informe de valoració de les activitats realitzades al TIC. 

CONCRECIÓ: Elaboració d’una guia amb orientacions per a l’ús dels Chromebooks i les tauletes. 
INDICADOR: Guia d’activitats digitals.

CONCRECIÓ: Utilització de les hores de suport d’alguns mestres per fer sessions d’informàtica, a diferents grups.
INDICADOR: Horaris del centre. 

CONCRECIÓ: Ús progressiu de materials digitals com a complement als llibres de text.
INDICADOR: Revisió i adequació de la programació TIC del centre.

Pàg. 14

OBJECTIU: 2.3 Foment d’una bona comunicació del centre.

ESTRATÈGIES: Ús d’un sistema de missatgeria interna.
CONCRECIÓ: Ús d’una aplicació i del correu electrònic per tal d’informar al Claustre i al Consell Escolar de reunions, notícies, convocatòries, agraïments, etc.
INDICADOR: Convocatòries realitzades.  

ESTRATÈGIES: Consolidació del sistema de comunicació amb les famílies.
CONCRECIÓ: Ús del correu electrònic per tal de fer arribar a les famílies articles, convocatòries, circulars, etc.
INDICADOR: Enquesta de satisfacció i % de famílies que en fan ús. 

Pàg. 17

OBJECTIU: 3.4 Donar difusió de la tasca pedagògica que es fa al centre. 

ESTRATÈGIES: Establiment de canals de comunicació externs en relació a les activitats, propostes i iniciatives de l’escola.

CONCRECIÓ: Potenciació de la pàgina web i dels blocs de l’escola com a mitjà obert de comunicació.
INDICADOR: Nombre de visites a la pàgina web del centre.

CONCRECIÓ: Formació interna sobre la utilització i edició d’articles a la web de l’escola a mestres i alumnes.
INDICADOR: Anàlisi dels continguts publicats als Blocs de la web del centre.

Pàg. 18

OBJECTIU: 3.5 Mantenir les bones relacions amb les institucions.

ESTRATÈGIES: Manteniment del contacte i coordinació amb altres centres educatius de la ciutat.
CONCRECIÓ: Reunions LIC, TIC (al CRP)
INDICADOR: Traspàs d’informació al claustre i coordinació amb altres centres.