Millora de la velocitat lectora amb Snap!

Nina Coll (@ncollrovira)
Victor Casado (@victorct83)
José García (@jogaye)
Edutec Citilab, Cornellà de Llobregat

La implementació del projecte Edulab del Citilab ha permès treballar els continguts curriculars amb el suport de la programació. En aquesta ponència, es podrà visualitzar com l’alumnat de 4t d’EP de l’Escola Almeda de Cornellà ha dissenyat una activitat que permet posar en pràctica una proposta de l’escola per treballar la millora de la velocitat lectora per als alumnes de 1r.

L’activitat s’ha treballat amb Snap!, que inclou característiques addicionals per mostrar text en pantalla i la possibilitat de focalitzar els continguts amb la creació de blocs propis. L’aprenentatge de la programació es fa amb un sentit d’utilitat, amb continguts del currículum i amb el disseny conjunt de professors i alumnes.

L’objectiu del projecte EduLab del Citilab és traslladar a les escoles el concepte de laboratori viu i obert per a la millora de l’educació.