Dissenya el teus blocs amb SnapJr! i Snap!

Victor Casado (@victorct83)
Edutec Citilab, Cornellà de Llobregat
José García (@jogaye)
Edutec Citilab, Cornellà de Llobregat

SnapJr! (Snap Júnior) és un conjunt de blocs per l’Snap! pensat per a nenes i nens d’entre 5 i 8 anys. Els blocs no tenen text, únicament gràfics, d’aquesta forma no és necessari tenir les capacitats lectores desenvolupades. Recentment s’ha afegit com a una opció a l’Snap4Arduino.

Una de les característiques úniques de l’Snap! i de l’SnapJr! és la possibilitat de generar nous blocs amb facilitat. És per aquest motiu que en el taller tindreu l’oportunitat de generar nous blocs, personalitzant així el contingut a desenvolupar. Igualment s’explicarà com fer desaparèixer els blocs que no interessin per treballar un determinat contingut.

L’SnaprJr! ha estat elaborat conjuntament amb els membres de l’Escola Dolors Almeda de Cornellà i en col·laboració amb en Bernat Romagosa (membre de l’equip de l’Snap!). Es va dissenyar en el marc del projecte EduLab del Citilab, que té per objectiu traslladar a les escoles el concepte de laboratori viu i obert per a la millora de l’educació.