Experiències 1
Tots som importants, el repte del Poble de les Lletres!
Pere Pifarré i Anna Fontelles. Escola Maristes i CREDA (Lleida)
OrienTA’C: obrint les portes de l’aula a l’escola
Prudens Martínez i Maria Masjuan. CEE Les Aigües (Mataró)
Jugar a classe de socials: Experiències de gamificació: anàlogica i digital
Maria Sabiote. Escola Nostra Sra de l’Assumpció (Badalona)
Experiències 2
Aprendre per poder comunicar
Joan Alcaraz Pérez i Immaculada Sala Martinez. Institut Eugeni d’Ors (Hospitalet de Llobregat)
Obrir les portes de l’aula d’educació especial a les tauletes táctils i els mòbils
Ricard Barnés i Mariona Castells. EMEE Virolai (Cornellà de Llobregat)
Personalitzar l’aprenentatge amb les TAC
Rosa Clar i Meritxell Formiga. Institut de Tordera (Tordera)
Experiències 3
Inclusió de dispositius mòbils als ambients d’aprenentatge: un projecte per personalitzar i enriquir les maneres d’aprendre
Laura Bassas i Anna Vicens. Escola Paco Candel (l’Hospitalet de Llonregat)
“CACEM” informació per saber d’història!
Pilar Navarro i Lourdes Torner. CEE Les Aigües (Mataró)
Experimentem, descobrim i aprenem junts amb dispositius digitals: un projecte inclusiu de ciències
Jordi Busquets i Teresa Lobera. Institut Ventura Gassol (Badalona)
Experiències 4
Aprendre per ensenyar, ensenyar per aprendre
Montse Blasi. Escola M. Àngels Anglada (Figueres)
Les abelles robot, un recurs per l’aprenentatge multinivell
Maria Noguera, Jordi Majó i Irma Pigrau. CEE El Palau (Girona)
Qüestionaris per aprendre els uns dels altres
Pedro Antonio Fàbrega. Escola Angnès Armengol (Sabadell)
Experiències 5
Una ràdio per tothom
Eva Legido i Pilar Calvo. Escola Margarida Xirgu (Badalona)
Transformen l’entorn de jardineria per fer-ho més accessible:Identifiquem les plantes amb codis QR
Laura Heredia, Segi Guerra i Sergi Miralles. Centre Maregassa (Badalona)
Transformem el nostre entorn d’aprenentatge: L’Scratch en un projecte interdisciplinari de Primària
Francisco Romero i Juan José Ortega. Centre Educatiu FAX (L’Hospitalet de Llobregat)
Experiències 6
Tot jugant tothom apren
Anna Garriga i Carme Jariod. Escola Garbí Pere Vergés (Esplugues de Llobregat)
De la integració a la fusió de les TIC. Un petit pas per a la tecnologia, un gran pas per a l’educació
Enric Gil i Josep Maria Reis. Escola Sant Andreu (Badalona)
Em moc per Sant Martí. Un passeig per les eines digitals.
Xavier Rosell i Maria Ferrer. Consorci d’educació de Barcelona
Experiències 7
Emocionar i implicar als alumnes a través del joc
Anna Vilaró i Xabier Altuna. Escola Sant Andreu (Badalona)
Col·laborem per crear llibres electrònics
Carolina Trescastro i Montserrat Tresserras. Escola Anicet de Papgès i de Puig (Figueres)
Aprenem junts a fer cinema. El projecte Cinema en curs a l’institut Bellvitge
Dolors Busquets. Institut Bellvitge (Hospitalet de Llobregat)
Experiències 8
La cantina de la USEE. Problemes reals, solucions digitals
Jordi Villar i Mireia Lloret. Institut Badalona VII
Colaborem per aprendre junts tot inventant petits mons digitals amb l’Scratch
Anna Arqué. Baldiri Reixac (Badalona)
El conte encadenat
Laura Carrasco i Marina del Amor. Pere Vergés (Badalona)
Experiències 9
MOBIL-itzem el nostre Patrimoni
Susagna Argemí, Sandra Gallardo i Anna Ruiz. Escola El Prat I (El Prat de Llobregat)
Junts creem còmics digitals i narrem històries
Carolina Benito. Institut La Pineda (Badalona)
Aprenem tots de tot amb Lego Wedo 1.2
Vicent Artur Gregori Font. Escola Pau Picasso (Badalona)
Experiències 10
Literatura col·laborativa USEE+4tESO: Pablo Neruda es torna interactiu
Mercè Gil, Fina Granero i Maria Ferrer. Institut Príncep de Girona (Barcelona)
Experiència amb Makey Makey
Pedro Antonio Fàbrega. Escola Agnès Armengol (Sabadell)
World Mobile City Project: La Barcelonada
Toni Tubio. SES Cardener (Sant Joan de Vilatorrada)