Experiències JID16

Experiències 1

Tots som importants, el repte del Poble de les Lletres!
Pere Pifarré i Anna Fontelles. Escola Maristes i CREDA (Lleida)

OrienTA’C: obrint les portes de l’aula a l’escola
Prudens Martínez i Maria Masjuan. CEE Les Aigües (Mataró)

Jugar a classe de socials: Experiències de gamificació: anàlogica i digital
Maria Sabiote. Escola Nostra Sra de l’Assumpció (Badalona)

Experiències 2

Aprendre per poder comunicar
Joan Alcaraz Pérez i Immaculada Sala Martinez. Institut Eugeni d’Ors (Hospitalet de Llobregat)

Obrir les portes de l’aula d’educació especial a les tauletes táctils i els mòbils
Ricard Barnés i Mariona Castells. EMEE Virolai (Cornellà de Llobregat)

Personalitzar l’aprenentatge amb les TAC
Rosa Clar i Meritxell Formiga. Institut de Tordera (Tordera)

Experiències 3

Inclusió de dispositius mòbils als ambients d’aprenentatge: un projecte per personalitzar i enriquir les maneres d’aprendre
Laura Bassas i Anna Vicens. Escola Paco Candel (l’Hospitalet de Llonregat)

CACEM” informació per saber d’història!
Pilar Navarro i Lourdes Torner. CEE Les Aigües (Mataró)

Experimentem, descobrim i aprenem junts amb dispositius digitals: un projecte inclusiu de ciències
Jordi Busquets i Teresa Lobera. Institut Ventura Gassol (Badalona)

Experiències 4

Aprendre per ensenyar, ensenyar per aprendre
Montse Blasi. Escola M. Àngels Anglada (Figueres)

Les abelles robot, un recurs per l’aprenentatge multinivell
Maria Noguera, Jordi Majó i Irma Pigrau. CEE El Palau (Girona)

Qüestionaris per aprendre els uns dels altres
Pedro Antonio Fàbrega. Escola Angnès Armengol (Sabadell)

Experiències 5

Una ràdio per tothom
Eva Legido i Pilar Calvo. Escola Margarida Xirgu (Badalona)

Transformen l’entorn de jardineria per fer-ho més accessible:Identifiquem les plantes amb codis QR
Laura Heredia, Segi Guerra i Sergi Miralles. Centre Maregassa (Badalona)

Transformem el nostre entorn d’aprenentatge: L’Scratch en un projecte interdisciplinari de Primària
Francisco Romero i Juan José Ortega. Centre Educatiu FAX (L’Hospitalet de Llobregat)

Experiències 6

Tot jugant tothom apren
Anna Garriga i Carme Jariod. Escola Garbí Pere Vergés (Esplugues de Llobregat)

De la integració a la fusió de les TIC. Un petit pas per a la tecnologia, un gran pas per a l’educació
Enric Gil i Josep Maria Reis. Escola Sant Andreu (Badalona)

Em moc per Sant Martí. Un passeig per les eines digitals.
Xavier Rosell i Maria Ferrer. Consorci d’educació de Barcelona

Experiències 7

Emocionar i implicar als alumnes a través del joc
Anna Vilaró i Xabier Altuna. Escola Sant Andreu (Badalona)

Col·laborem per crear llibres electrònics
Carolina Trescastro i Montserrat Tresserras. Escola Anicet de Papgès i de Puig (Figueres)

Aprenem junts a fer cinema. El projecte Cinema en curs a l’institut Bellvitge
Dolors Busquets. Institut Bellvitge (Hospitalet de Llobregat)

Experiències 8

La cantina de la USEE. Problemes reals, solucions digitals
Jordi Villar i Mireia Lloret. Institut Badalona VII

Colaborem per aprendre junts tot inventant petits mons digitals amb l’Scratch
Anna Arqué. Baldiri Reixac (Badalona)

El conte encadenat
Laura Carrasco i Marina del Amor. Pere Vergés (Badalona)

Experiències 9

MOBIL-itzem el nostre Patrimoni
Susagna Argemí, Sandra Gallardo i Anna Ruiz. Escola El Prat I (El Prat de Llobregat)

Junts creem còmics digitals i narrem històries
Carolina Benito. Institut La Pineda (Badalona)

Aprenem tots de tot amb Lego Wedo 1.2
Vicent Artur Gregori Font. Escola Pau Picasso (Badalona)

Experiències 10

Literatura col·laborativa USEE+4tESO: Pablo Neruda es torna interactiu
Mercè Gil, Fina Granero i Maria Ferrer. Institut Príncep de Girona (Barcelona)

Experiència amb Makey Makey
Pedro Antonio Fàbrega. Escola Agnès Armengol (Sabadell)

World Mobile City Project: La Barcelonada
Toni Tubio. SES Cardener (Sant Joan de Vilatorrada)