Lectura en veu alta
Què has fet?
Jo he fet com els meus companys em agafat una lectura i ens la em preparat amb veu alta i després ho vam grabar.
Com ho has après?
Jo ho he après gracies a la Montse perque si no, no ho hauria sapigut fer.
Qué has après?
He après ha grabar-me en veu alta i ha penjaro ha l’Eporfolio i ha llegir millor amb veu alta.
Per què t’ha servit?
Per aprendre a grabar en veu alta , ha llegir en veu alta i seguir les pautes per llegir millor
VISITA DE FERRAN ALSINA
El dia 14 de Desembre de 2015 va venir el Ferran Alsina al col·legi, per que vam guanyar un concurs del Ferran Alsina i ens va ensenyar una maquina de vapor, però estava dibuixada a la pissarra ,vam fer com una mena de papiroflèxia , primer vam fer ocellets de paper sols desprès o vam fer com una maquina, menys la Mar i jo, ja
que jo era el carboner que donava el paper a la maquina i la Mar vigilava que no falles res . Sols vam fer 30 ocellets, i amb maquina vam fer 67 ocellets de paper,en total vam fer 97 ocellets . Al final de la classe ens van deixar agafar uns quants . Va ser mol divertit!!!!!!!! Però una mica avorrit !!!
THE Uk (prezi)
La clase de CS de Vimbodí em fet un treball sobre un país.
ELS TRES PORQUETS
A la classe de textos em escrit un conte per presentar-nos a un concurs, l’escarritx.
He après a escriure un conte. La propera vegada he de treballar una mica mes, pensar,…
ARAUS ENSENYO EL CONTE:
Els tres porquets es fan grans i marxen de casa. I el porquet 1 es fa una casa d’ aigua i amb peixos, el segon la seva casa esta feta de jocs de la play station 3 i el tercer va ser el més llest es va fer la casa de metall i ciment i el porquet 3 deia als seus germans:
-Les vostres cases no són segures, no ús oblideu de que per aquí hi ha llops i la mare ve el pròxim dia, jo em prepararia.
I un llop que estava per la zona ho va escoltar i va dir:
-Jo tindré quatre per a ració.
Però el llop no sabia que la mare feia karate. El dia següent el llop arriba quan la mare arriba i el llop va directe a menjar-se’ls i la mare li va fer una puntada al cul que el va enviar a la Lluna.
I el llop quan era a la Lluna va veure uns nois de la NASA i se’ls va menjar i va agafar la seva nau i se’n va anar cap a la Terra, tenia molta sed. Va veure la casa del porquet 1 i és va veure tota la casa.
El porquet 1 va marxar cap a la casa del porquet 2, el llop es va veure la casa sencera i el porquet 2 va dir:
-La meva casa no és pot menjar i el llop va anar i va jugar a tots els jocs, i la casa es va quedar descoberta. I els dos porquets van anar a la casa del 3 porquet, on era la mare, i el llop va entrar per la xemeneia, però la mare no va ser tan tonta i va ficar una olla d’aigua bullint i es va cremar el cul, i el llop per aliviarse es va quedar al fons del mar a viure.
CREEM UN GRÀFIC
El nostre grup l’Helena, el Miquel i jo, el Joel em fet un gràfic que parla sobre quins són els animals més votats de la classe de CS.
Aquest gràfic l’hem fet amb una eina que és diu CREATE A GRAPH.
Aquesta eina m’ha servit per poder fer gràfics, per apendre a fer-ne…
La propera vegada em de treballar una mica més amb grup, no fer tonteries i intentar treballar amb grup.
-Que has fet?
fer un reportatge amb el grup marrò que erem:La Gemma, el Martí,
Bilal i JOEL que soc jooo
-De que t’ha servit?
De quan sigui gran poder fer reportatges a els meus fills cosins etc…
-Com ho has après?
Ho he apres presentan un reportatge i buscan informació.
-Com ho faras la propera vegada?
Ho fare molt millor per que ja n’he fet un i em sera molt mes fácil.
pixton
-QUE HAS FET?
Fer servir una eina per fer còmics que es diu PIXTON
-PER QUE T’HA SERVIT?
Per apendre a fer còmics i per ensanyalsi als meus cosins un joc nou
-COM HO HAS FET ?
Amb temps i molta paciencia cosa que yo no tinc
-COM HO HAS APRES ?
Amb el Pere per que si no em ficave dels nervis i tancave l’ordinador
L’AVI I EL PEIXET
A textos em estat treballant un conte que parla dels avis. Els em fet seguint aquests passos:
PREWRITING
DRAFTING
REVISISNG
EDITING
PUBLISHING
He après a escriure millor, no fer tantes faltes, …
Aquest conte em servirà per saber escriure un conte, els passos,…
AQUI EL TENIU
:Era una vegada un peix i el seu millor amic l’avi, que s’estimaven tant que es dutxaven junts…ho feien tot junts. Però un dia van anar a l’aquarium i el peix veia tants peixos que quan l’avi va anar al lavabo el peixet va saltar de la seva peixera i va passar a la peixera gran i l’avi quan va sortir, va semblar un caos, corrent per tot l’aquarium, i va trucar al seu amic per saber que fer.
Quan el seu millor amic va arribar els hi va dir als biòlegs.
-Ens deixareu bussejar per buscar el meu peix?
-Si però us acompanyarem, no mireu als taurons als ulls que us podien atacar i eveiteu els peixos lleó us podien mtar amb una espina verinosa. Us prometo que el trobarem, i 2 hores después… el van trobar, l’avi no podia estar mes content i va renyar al peix.
I el peixet tenia una anècdota, sempre que tu xiulaves el peixet xiulava. L’ avi un dia v a voler anar al cine amb el seu amic i el peix; l’avi va trucar al seu amic:
-Hola amic vols venir al cine? L’hi deia l’avi.
-Hola, depend de la pel•lícula sí. L’hi deia l’amic
-Va d’una familia i el seu peix.L’hi explica l’avi a l’amic.
-Vale passa’m a recollir a l’hora de la peli, vindrà el peix? Pregunta l’amic.
-Si vindrà, vol saber qui farà el seu paper. Deia ell content.
-Vale adeu després de la peli anem a la bolera, no?. Pregunta entusiasmat.
-Si, adeu. Deia content.
Adeu. Deia l’amic.
(més…)
WEEKDAYS
A anglès hem fet un prezi que és diu: WEEKDAYS.
Parla de que fem els dies de la setmana ara us ensenyaré el meu….