Concerts Santa Cecília

Com és de costum per aquestes dates hem de parlar de diferents actes que es celebren per la festivitat de Santa Cecília.

Concretament citar dos concerts:

– El primer ens arriba la informació facilitada pels nostres amics d’Activitats guitarrístiques :  El nostre amic Raúl Sandin guitarrista de l’ Ensamble Santa Cecília, ens convida al concert “Orígens Musicals Ocell de Cent Colors”, La música com element transmissor de valor de Pau, Dijous 24 de Novembre, 19,00 h CENTRE CÍVIC TRINITAT VELLA, Carrer Foradada, 36 – 38 BARCELONA. Entrada lliure.

– El segon concert l’oferiran els alumnes de l’Escola de Música d’Ascó conjuntament amb l’Orfeó d’Ascó, a l’església Parroquial de la mateixa localitat, a les 18 hores de la tarda del dissabte 26 de novembre. Recomano aquest concert ja que en ell hi participen alumnes com : Sira Argany Serra, Elisabet Solé Argany i Ricard Solé Argany.