TALLERS DELS MAORIS

0

AQUEST TRIMESTRE HEM APRÈS MOLTES COSES SOBRE ELS MAORIS DE NOVA ZELANDA. UN DIA VAM DIVIDIR LA CLASSE EN QUATRE GRUPS PER FER GRAFISME, CONSTRUIR ILLES AMB PLASTILINA, DECORAR MÀSCARES MAORIS I TATUAR-NOS LA CARA. VA SER MOLT DIVERTIT! 

LES ILLES LES VAM FER AMB PLASTILINA I DESPRÉS VAM AFEGIR AIGUA AL VOLTANT.

AMB EL MODEL D’UNA MÀSCARA MAORI, VAM DECORAR LA NOSTRA SOBRE EL PAPER.

EN MARC, EL MESTRE EN PRÀCTIQUES, ENS VA MAQUILLAR IMITANT ELS TATUATGES MAORIS.

PER ACABAR, DURANT UNS DIES VAM ESTAR PINTANT UNS NENS MAORIS PER FER UN MURAL. ENS VAN QUEDAR MOLT BÉ!

HEM CELEBRAT UNA CASTANYADA MOLT ESPECIAL!

0

AQUEST CURS HEM TINGUT L’OPORTUNITAT DE CELEBRAR LA CASTANYADA AL BOSC DE COLLSEROLA. HA ESTAT UNA EXPERIÈNCIA FANTÀSTICA. ELS MONITORS HAN REBUT ELS INFANTS AMB MOLTA ENERGIA I UN MUNT D’ACTIVITATS PER AJUDAR ELS AMICS ESQUIROLS I LA CASTANYERA.

LI HEM DIT ADÉU A LA CASTANYERA I HEM COMENÇAT A FER LES PROVES: HEM PASSAT UNA TERANYINA SENSE TOCAR LES CORDES, HEM JUGAT A PRENDRE LES CUES DELS ESQUIROLS, HEM RECOLLIT FULLES PER FER-LI UN COLLARET A LA CASTANYERA, ENS HAN MAQUILLAT…

I, CAMINANT, CAMINANT… HEM TROBAT CASTANYES! LES HEM COLLIT DEL TERRA I LES HEM POSADES A UN CISTELL PER A QUÈ LA CASTANYERA LES POGUÉS TORRAR. DESPRÉS, ENS HEM ANAT A DINAR I A DESCANSAR UNA MICA.

FINALMENT, QUAN HEM ACABAT DE DINAR, HEM TORNAT AL LLOC ON ENS HAVIA VISITAT LA CASTANYERA AL MATÍ PER TORNAR-LA A CRIDAR. CASTANYERA!!!! CASTANYERA!!!! I HA VINGUT PER ENSENYAR-NOS LA PAELLA ON HAVIA TORRAT LES CASTANYES I DONAR-NOS LES PAPERINES AMB CASTANYES. NOSALTRES HEM BALLAT LA DANSA DE LA CASTANYERA I LI HEM REGALAT UN COLLARET DE FULLES DE TARDOR. S’HA POSAT MOLT CONTENTA!

HEM TORNAT CAP A L’ESCOLA CONTENTS PERQUÈ ENS HO HEM PASSAT GENIAL!

FESTA DE L’AIGUA

0

DIJOUS 20 DE JUNY VAM CELEBRAR LA FESTA DE L’AIGUA. ALGUNES FAMÍLIES DE L’ESCOLA VAN PREPARAR ACTIVITATS PER PODER GAUDIR AMB L’AIGUA I JUGAR UNA ESTONA AMB ELS COMPANYS DE LA CLASSE. ELS NENS I NENES S’HO VAN PASSAR PIPA, TOT I QUE EL TEMPS NO VA ACOMPANYAR GAIRE…


ELS PROTAGONISTES ENS HAN AJUDAT CADA DIA.

0

CADA SETMANA UN NEN O NENA DE LA CLASSE HA ESTAT EL PROTAGONISTA. TOTS ENS HAN AJUDAT MOLT EN LES RUTINES DIÀRIES: PASSAR LLISTA, EL TEMPS, EL TREBALL DE LES EMOCIONS, ELS MASSATGES DESPRÉS DEL PATI. TAMBÉ HAN FET UNES ACTIVITATS COL·LECTIVES: ENSENYAR LES JOGUINES, BUSCAR EL NOM I LA FOTO, DIR EL COLOR QUE MÉS ELS AGRADAVA, ENSENYAR LES FOTOS DE QUAN EREN PETITS I CANTAR LA CANÇÓ DELS DITS. VOSALTRES HEU POGUT VEURE EL RESULTAT D’AQUESTES ACTIVITATS EN L’ÀLBUM QUE S’HAN EMPORTAT A CASA.
MOLTES GRÀCIES A TOTS ELS PROTAGONISTES

I A TOTES LES FAMÍLIES

PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!

EXPERIMENTS

0

A P-4 I P-5 FAREM MÉS EXPERIMENTS, PERÒ AQUEST CURS JA ENS HEM INICIAT. ALGUNS EXPERIMENTS HAN ESTAT A NIVELL COL·LECTIU O DE MITJA CLASSE I ELS ALTRES ELS HEM PORTAT A TERME DURANT LES SESSIONS DE RACONS DE TREBALL. AIXÍ, EN PETIT GRUP, TOTHOM TENIA L’OPORTUNITAT DE MANIPULAR EL MATERIAL I JUGAR.

ENS HAN AGRADAT MOLT!

RACONS DE TREBALL

0

TOTS ELS DIES, DESPRÉS DEL PATI, FÈIEM RACONS DE TREBALL. CADA TAULA REALITZAVA UNA ACTIVITAT DIFERENT I UN COP PASSATS ELS QUATRE DIES, TOTES LES TAULES HAVIEN FET LES DIFERENTS ACTIVITATS.
HEM FET RACONS DE DESCOBERTA DE L’ENTORN, DE LLENGUATGE VERBAL, PLÀSTIC, MATEMÀTIC AMB AJUDA I D’ALTRES RACONS MÉS LÚDICS I QUE ES PODIEN FER SENSE EL SUPORT DE L’ADULT. ELS RACONS ENS PERMETEN TREBALLAR AMB UN GRUP PETIT D’INFANTS. D’AQUESTA MANERA PODEM UTILITZAR UN MATERIAL I DISSENYAR UNES ACTIVITATS QUE NO PODRÍEM REALITZAR AMB TOT EL GRUP ALHORA. DURANT AQUESTES SESSIONS SEMPRE HI HA DUES MESTRES A L’AULA.

RACONS DE JOC

0

DURANT TOT EL CURS HEM JUGAT MOLT: A LA CLASSE, AL VESTÍBUL, A L’AULA DE RACONS… HEM APRÈS A COMPARTIR, A POSAR-NOS D’ACORD, A ENDREÇAR… I, SOBRETOT,

ENS HO HEM PASSAT PIPA!

0

ELS NENS I NENES DE L’ESCOLA  BRESSOL CASA ESTRADA VAN VENIR DIVENDRES 17 DE MAIG A FER-NOS UNA VISITA AL PARVULARI. ELS VAM ENSENYAR LA CLASSE, VAM MENJAR GALETES AL VESTÍBUL, VAM FER INTERCANVI DE REGALS I VAM JUGAR TOTS JUNTS AL PATI. ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ! A MÉS A MÉS, ALGÚ ES VA TROBAR AMB EL SEU GERMÀ. SABEU QUI?

 

 

EL DOFÍ

0

AL LLARG DEL SEGON TRIMESTRE HEM APRÈS MOLTES COSES SOBRE ELS DOFINS. LA BEA, LA MESTRA EN PRÀCTIQUES ENS HA AJUDAT MOLT. ENS VA EXPLICAR UN CONTE SOBRE EL DOFÍ BLAU, ENS VA CANTAR LA CANÇÓ DEL DOFÍ, ENS VA AJUDAR A L’EXPERIMENT DE TROBAR ELS ANIMALS MARINS A LA SORRA I, COM A  ACTIVITAT FINAL, ENS VA PREPARAR UN AMBIENT MOLT ESPECIAL…

GRÀCIES, BEA!

 

EL CONTE DEL DOFÍ BLAU

LA CANÇÓ DEL DOFÍ

DIBUIXEM ONADES

EXPERIMENTEM

AMBIENT D’APRENENTATGE


GRÀCIES, FAMÍLIES, PEL MATERIAL QUE HEU APORTAT. EL RACÓ DEL DOFÍ ENS HA QUEDAT AIXÍ DE BONIC!

SANT JORDI

0

UNS DIES ABANS DE SANT JORDI VAM FER UNES ROSES DE PLASTILINA PER A QUÈ ESTIGUESSIN A PUNT EL DIA DE LA FESTA. ENS VAN QUEDAR PRECIOSES!

 

UN DIA ENS VAM TROBAR A LA PORTA DE LA CLASSE UNA PRINCESA MOLT PETITA AMB UNA NOTA EN QUÈ ENS DEMANAVA AJUDA. ERA LA PRINCESA BRUNILDA I VOLIA QUE TROBÉSSIM UN LLIBRE ON ESTIGUÉS ESCRITA LA SEVA HISTÒRIA PER EVITAR QUE EL DRAC SE LA MENGÉS… ENTRE TOTS VAM PENSAR QUE AQUEST LLIBRE PODRIA ESTAR A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA I ALLÀ VAM ANAR.

DESPRÉS, A LA CLASSE, VAM REPRESENTAR LA LLEGENDA DE SANT JORDI ENTRE TOTS. ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ!

EL DIA DE SANT JORDI VAM PORTAR LLIBRES DE CASA PER COMPARTIR AMB ELS NOSTRES COMPANYS.

VAM DECORAR EL PA DE PESSIC AMB MELMELADA DE MADUIXA.

I A LA TARDA, ELS NENS I NENES DE VAN VENIR AL PARVULARI A REPRESENTAR UNS CONTES MOLT DIVERTITS.

AL FINAL DEL DIA ESTÀVEM CANSATS, PERÒ MOLT CONTENTS!

Go to Top