Tornada a l’escola

S’ha acabat l’estiu i ja hem arribat al setembre i això vol dir que tornem tots cap a l’escola. Haurem de tornar a matinar, a estudiar, a fer deures i haurem de aparcar una mica alló que més ens agrada: jugar.
Comença per a tots vosaltres un curs molt important, el sisè. Un curs que us ha de servir per preparar-vos per anar el proper curs a l’institut, un curs on cada vegada més heu de responsabilitzar-vos dels vostres estudis, un curs on heu d’aprende a estudiar de debò….
En resum, tenim molta feina per fer…. i entre tots la farem a gust, aprendrem i també ens ho passarem bé….

Tornada a l’escola

Tens ganes de tornar?, que n’esperes d’aquest curs?, que t’agradaria fer?. Aprofita aquest espai per explicar les teves sensasions en aquest inici de curs….