Després d’uns anys de formació i assessorament, l’escola Joan Maragall ha decidit engegar aquest curs escolar un projecte engrescador i molt motivador per als alumnes.
Cada dia tots els nens i nenes de l’escola en començar a les nou del matí destinen 30 minuts a gaudir del fantàstic món de les il·lusions, experiències i coneixements que ens aporta la lectura.
Des dels més petits fins als més grans, incloent-hi tots els mestres, s’endinsen en el món dels llibres, les endevinalles, les revistes i els diaris, cançons i dites projectades a les pissarres digitals i moltes més activitats per fomentar l’hàbit lector; convidant fins i tot a pares, mares i familiars a llegir als alumnes.
És una activitat que l’escola ha iniciat amb molta il·lusió i a tots/es els agrada molt aprendre cada dia del món de les lletres.