Sortida al museu Agbar de les aigües

El dimarts,18 de novembre  nens i nenes de 3r de primària de l’escola Joan Maragall de  Vilanova del Camí vam anar a veure el museu – indústria  “Aigües de Barcelona”.

Aquesta sortida era la cloenda al tema de l’aigua que havien donat  a classe i, també,  ens ha servit per ampliar els coneixements.

Una vegada allà, vam fer com a activitats: un taller i un itinerari

Al taller, es podia veure una maqueta del cicle de l’aigua i, també,   els nens podíem experimentar per veure l’erosió, el transport i la sedimentació en les diferents parts del riu i del paisatge.

A l’ itinerari pel museu vam veure: els pous d’aigua, les calderes, les bombes d’aigua, ….unes màquines enormes  que tenien més de cent anys.

Després, al parc de Can Cases de Martorell, vam dinar i jugar una estona.

Quin dia més meravellós van passar!

Aquest article ha estat publicat en 4. CICLE MITJÀ. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *