Els nens i nenes de P-5 de l’escola Joan Maragall de Vilanova del Camí el dia 15 d’abril van anar a Verdú a visitar el Museu de Joguets i Autòmats. Està situat en una antiga i bonica casa pairal del segle XV i l’edifici està tot rehabilitat .
Primer els guies del Museu ens van presentar la mascota del Museu i ens van ensenyar la seva cançó “L’ska de l’home pilota”. Després de cantar i comentar les normes del Museu vam començar la visita.
La col·lecció inclou: bicicletes, joguets de llauna, cotxes, autòmats, teatrins, nines, pilotes, etc. També hi ha un espai dedicat al futbol on s’exposen peces antigues i altres més actuals com les botes d’Iniesta, Messi i Xavi.
Els nens van poder veure l’evolució de les joguines al llarg de la història. I com de forma creativa han anat evolucionant.
Abans de realitzar aquesta sortida els nostres alumnes a l’escola havien fet un taller de construcció de joguines a partir de material de rebuig i exposat al monogràfic de l’escola.
me lo vaig pasar molt be mirant el museu de les juguines