1. Repàs de la sessió anterior.
2. Presentació dels treball fets per cadascú.
3. Video
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=37sb_ixlWbY&feature=youtu.be[/youtube]
4. Avaluació del curs.
5. Celebració de Sant Andreu.
1. Repàs de la sessió anterior.
2. Presentació dels treball fets per cadascú.
3. Video
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=37sb_ixlWbY&feature=youtu.be[/youtube]
4. Avaluació del curs.
5. Celebració de Sant Andreu.
El software educatiu ActiveInspire per pissarres digitals interactives Promethean presenta la seva nova versió 1.6.
ActiveInspire 1.6 ofereix com a novetats:
Entra aquí per fer la descàrrega i consultar les característiques tècniques.
Pàgines amb molt enllaços molt interessants per treballar amb la PDI:
Recursos digitals per ensenyar, aprendre i treballar.
Recursos per infantil i primària
1. Repàs de la sessió anterior.
2. Manual Promethean versió web Ministeri d’educació. (Més complet)
3. Com fer presentacions amb Notebook (Smart)
4. Pràctica per grups per totes les PDI’s de l’escola.
3. Joc el BOCAMOLL
0. (5′)Canvi de data del curs. (el 8/11/12 al 22/11/12)
1. (5′)Nadius digitals (concepte i característiques)
2. (10′) Metàfores educatives a la xarxa.
3. (5′)Funcionament del maquinari I ( Utilització com interfaç humana (navegar, obrir documents..). Baixar una activitat desde la pàgina oficial de la marca de la PDI)
4. (20′) Presentació i utilització del programari propi de la PDI (I) (Manual Promethean).
5. (1h) Activitat: Començar a fer l’activitat individual amb la PDI de l’escola.
6. (15′)Joc el gran dictat. Posada en comú de l’activitat
1. Video Presentació ( Tipus de PDI)
2. Model català d’aula digital (1×1)
4. Alexandria
5. Projecte avaluació.
6. Joc
7. Activitat: Quina activitat farieu amb el programari de la PDI? Buscar i treballar amb la PDI de l’escola.
Objectius:
* Conèixer el potencial didàctic de la pissarra digital
* Donar pautes per a l’ús de la pissarra digital a l’aula
* Introducció del programari propi del maquinari.
* Proposar i analitzar l’ús didàctic de recursos TAC amb pissarra digital
Continguts:
* La pissarra digital i el triangle interactiu de l’aula.
* Introducció al programari específic per a la gestió de les activitats d’ensenyament-aprenentatge amb la pissarra digital.
* El treball cooperatiu mitjançant pissarra digital.
* Creació de recursos educatius per a la pissarra digital.
És convenient tenir pràctica en el funcionament bàsic de l’ordinador, la navegació per Internet i el servei de correu electrònic.
Criteri d’avaluació: Ser capaç de crear una activitat pròpia.
Sessió 1: Presentació + web 2.0 + PDI
sessió 2: nadius digitals (concepte i característiques) i metàfores educatives a la xarxa. Funcionament del maquinari. Utilització com interfaç humana (navegar, obrir documents..)
Sessió 3: Presentació i utilització del programari propi de la PDI.
Sessió 4: Recursos per la PDI com “google xtec”.
Sessió 5: Presentació d’activitats i autoavaluació.
l’equip petit from el cangrejo on Vimeo.
Un amic meu en Marc Pruna, em va dir que mirés el seu bloc i aquest video.
A partir d’aquell dia, vaig veure molt clar que la meva decisió, que em va costar molt de pendre, era la correcta.
Nosaltres sempre busquem l’èxit, és a dir, triumfar a la vida. Però relacionem èxit amb feina. I això no és del tot veritat. Aquest any ha estat molt dur. Algú m’ha vist preocupat, no tant feliç com els altres anys, NO ERA JO.
La meva visió d’èxit no és la que algú pensarà en aquests moments, ser secretari, ser cap d’estudis, ser de l’equip directiu, ser coordinador, marcar un gol, etc. noooooooooooooo!!
L’èxit és reconèixe’t a tu mateix, acceptar-se com és un. Estar feliç amb tu mateix i amb els altres, encara que no tingui reconeixement. I és això el que busco. Aquest any professional no ha tingut el MEU reconeixement i això em falta per tenir l’Èxit complert.
Les paraules sempre se les emporta el vent. Només queden els fets. Una persona que sap adaptar-se molt ràpid als canvis és una persona que sempre tindrà èxit.
Els amics sempre estan al meu costat. Segur que ens veurem. Gràcies per tot.
Sou un CLAUSTRE i un PAS collunut. I tinc una família que no me la mereixo.
Per acabar m’agradaria dir dos frases:
“Don’t worry be happy”
” More than words”