Daily Archives: 19/10/2010

Peixos vegetarians

Som l’estat que més consumeix peix, després de Rússia. La major part és importat, i també de piscifactories. Però per evitar la sobreexplotació, els investigadors van en una altra direcció: la dels peixos vegetarians.

Peixos vegetarians

Notícia emesa per RTVE “Televisió Espanyola”: 17/10/2010

Salvaguarda del patrimoni subaquàtic d’Àsia i el Pacífic

El nostre patrimoni cultural subaquàtic es troba sota la creixent amenaça dels saquejadors, tresors i caçadors de records, la manca de protecció jurídica, i els desastres naturals. Amb el suport financer del Govern Real de Noruega, la UNESCO ha iniciat un projecte sobre “Salvaguarda del Patrimoni Cultural Subaquàtic a la regió d’Àsia-Pacífic”. La Convenció sobre la Protecció del Patrimoni Cultural Subaquàtic va ser adoptada per la UNESCO el 2001. És un tractat internacional sobre els principis, normes i directrius per a la protecció del patrimoni cultural subaquàtic.

Notícia emesa per UNESCO: 18/10/2010 [anglès]

Passió per Renoir al cor del Museu del Prado

Renoir mira els clàssics del Museu del Prado a través de les 31 pintures cedides pel Clark Art Institute per a l’exposició “Passió per Renoir”, la primera monogràfica que es celebra a Espanya dedicada a un dels més destacats mestres de l’impressionisme.

Notícia publicada per l’agència EFE: 19/10/2010