El dia 22 de novembre de 2010, vam anar d’excursió, als aiguamolls. Al parc natural vam conèixer moltes plantes com el tamariu,el jonc, el canyís….. També vam veure els cavalls de la Camarga, que estaven tots empastifats de fang. Ens van explicar un munt de coses.Brugues
El dilluns vam anar als Aiguamolls amb bicicleta. Vam trigar mitja hora en marxar, i quan vam començar a pedalejar al cap de vint minuts em vaig començar a cansar.
Quan vam arribar als Aiguamolls vam deixar les bicicletes en un lloc segur i vam anar a esmorzar. Després ens va tocar una guia que es deia Rosa, que la vam tenir l’any passat. Va començar a explicar-nos moltes coses interessants. Més tard vam anar a tres observatoris i després a la closa dels cavalls semisalvatges. La Rosa ens va ensenyar 3 tipus de plantes; el canyís la balca i el jonc agut ,i un tipus d’arbre el tamariu. Després vam anar a les sitges, jo no vaig pujar a dalt de tot perquè tinc vertigen. Quan vam baixar van anar a dinar i mentrestant vam jugar una estona. Quan ja eren les quatre de la tarda vam recollir les bicicletes i ens en vam anar. Va ser molt divertit i cansat.Isadora
Jo m’ho vaig passar molt bé. Després ens en vam anar a dinar .
M’ho vaig passar genial!!!!!!!!
![]() |
5è-aiguamolls |
no vaig poder anar pero crec que era divertit 🙁
el dia 22 de novembre vam anar als aiguamolls.
Ens ho vam passar bomba!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vam anar a veure les sitges eran unes torres molt altes.
Vm beure cavalls,ocells pero no vam poder veure la polla blava.
Que be que m’ho vaig pasar.Vam veure moltes coses, tambe vam pujar a la torre de Sitges, veiem: L’Emporda, daines, Olot , Empuria Brava, Castelló ect. La senyora del parc Natural ens va explicar que aquells caballs estaven plens de fang perque venien de França i alla vivien en el fang.
aquella casa sembla una casa encantada am taules perque com que no hi ha ningu qui u fa servir?????:3 aque arbre que es diu tamariu sembla un arbre molt pero molt jove que al costat seu te uns arbres molt molt bell pero lo mes dolent esque en aquella torre feia un vent que et gelabes lo pitjo es que i havia uns ruixats quan teniem que anar a la escola i ens hem ruixat una mica 🙁 pero lo millor es divertirse!!!!!!!!
La sortida dels aiguamolls va ser perfecta!!!! Una passejada amb la bicicleta, quan vam arribar varem esmorzar,acabat d’esmurzar vam començar a fer “La super passejada dels aiguamolls”.
La passejada va ser molt divertida vam veure caballs que es dedicaben a estar sempre a l’aigua i el fang.. El que més amb va agradar va ser quan vam pujar a les sitges, i vam veure: Castelló, Empuria Brava… Acabat dinar i jugat dit i fet tornem al col.legi.
M’ho vaig passar molt bééé!!!!!!!!!!!!! i eu d’anar, os asseguro que no os avorrireu gens ni mica.
No vam parar quiets ni un segon!!!!!!!!!!!.
observant per aqui i per allá
Quan vam anar els aiguamolls m’ho vaig passar molt bé!!.
M’ha gradat perque em vist animals que mai e vist en tota la meva vida ho dic enserio eu de venir.
22 de novembre el millor dia del 2010
Que divertit m’ho vaig passar!!Era super divertit.
Tots jugavem com boigos.
Vam veure el tamariu i tambè vam anar a les sitges.
La señora ens va dir que no tquesim els caballs, però a la tornada ho vam tocar.No li digueu a ningú.Shshshshshshsh!!!!!!!!!!!
Adeu de:Anna Clara
El dia dels aiguamolls jo no baig anar pero tutom em ba di que era molt guai pero em preguntu que ban beure¿¿?¿?¿?¿??¿¿¿¿¿¿¿¿¿?¿¿?¿?¿