Cloenda del projecte

Ens conscienciem dels perills que hi ha en el mar i decidim anar al CRAM: fem d’investigadors, primer busquem en el Google on és. Després en el Google Maps posem la direcció i veiem que necessitem trucar un autocar perquè en portin fins allà, ja que està molt lluny de l’escola per anar caminant.

Durant l’excursió anirem fent fotografies amb les càmares que tenim a l’escola (ZStarlite Cámara Digital para Niños, 1080P 2.0″HD Selfie Video Cámara Infantil)

Quan tornem a l’escola farem de reporters. Ens gravarem fent de periodistes explicant el que hem aprés i, es posaran els vídeos gravats pels infants i les docents durant l’excursió. Un cop acabat i muntat el vídeo final és farà amb el programa Powtoon, el pujarem al bloc de l’escola.

Compartim el que sabem amb una videotrucada pel MEET (posarem una imatge durant la videotrucada del fons marí), amb els nens de P5 de la classe del costa que fan el mateix projecte d’animals marins, però ells s’han fet experts en les Balenes i compartim la informació apressa.