El Departament d’ Ensenyament ha establert les dates del període d’ inscripció per a les proves d’ accés als cicles formatius de grau mitjà i superior de formació professional.
El termini d’ inscripció és del 14 al 27 de març del 2011. La prova es realitzarà el 10 de maig.
Per poder fer la prova d’ accés al grau mitjà cal tenir 17 anys o complir-los durant l’ any 2011.
Per poder fer la prova d’ accés al grau superior cal tenir complerts els 19 anys o complir-los durant l’ any 2011. També la poden fer les persones que tenen 18 anys ( o els compleixen durant l’ any 2011) i tenen el títol de tècnic del mateix grup d’ itineraris al qual pertany el grau superior del qual es vol fer la prova d’ accés.
Teniu tota la informació així com l’aplicació per la inscripció a la pàgina http://www.gencat.cat/educacio