Aprendre junts és millor

Dijous 12, els alumnes de 1r vam participar d’una experiència diferent i emocionant.
La Fundació PURINA, en col·laboració amb el Centre de Teràpies Assistides amb Cans (CTAC), ha portat a l’escola dues gosses, la Laica i la Lila amb els seus entrenadors, l’Oscar i l’Ester.
L’objectiu del programa Aprendre Junts És Millor,és mostrar els beneficis de les mascotes a l’educació dels nens.
Uns dies abans ens havien fet arribar uns contes que tractaven de l’amistat d’uns nens i un gos i dijous cada nen va seure al costat d’una de les gosses i li va llegir un trosset de conte tot i ensenyant-li les il·lustracions.
Segons Francesc Ristol, director de CTAC, “sovint trobem a les aules nens que tenen problemes específics que afecta a la capacitat de llegir d’una manera fluïda o entenedora. Nosaltres oferim als alumnes que puguin interactuar amb els gossos, amb el suport dels professionals pertinents, creant un ambient adequat i específic on poder treballar millor la lectura així com altres matèries escolars”.
Ha estat genial poder compartir el matí amb elles i segur que aquest conte tindrà un valor especial per tots nosaltres.

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *