JORNADA MUSICAL

Per Santa Cecília, el 22 de novembre, celebrem la Jornada Musical. Cançons, música i danses omplen l’escola. Us deixem una petita mostra de les activitats que es van dur a terme.

Agraïm moltíssim l’actuació del Carles Arbiol i el Jose Masana per tornar a fer viure un moment especial amb música, instruments i veu en directe!!!

Menja fruita!

Aquest dimecres ens ha visitat la Imma i ens ha presentat el Projecte Jo menjo fruita.

Ens ha explicat un conte molt bonic: unes fruites que marxen de la nevera, uns nens que no mengen fruita, una visita al mercat….

Ha aprofitat per ensenyar-nos a fer una manualitat : un imant de nevera en forma de maduixa.

Us compartim l’enllaç per mirar les fotos i també  us adjuntem la cançó que la Imma ens ha ensenyat.

Halloween i Castanyada a P5

Aquest divendres hem celebrat la festa de Halloween i de la Castanyada a l’escola i hem vingut tots disfressats, quina poooorrr!

A l’escola hem vist esquelets, bruixes, fantasmes, zombies, carabasses, vampirs… i màscares i més màscares de por.

La castanyera ens ha vingut a veure des de Pont de Suert, era la Zofia, la cosina de l’Encarna. Molt velleta, però ha volgut ballar i cantar amb nosaltres.

Desprès hem vist l’obra de teatre en anglès, ens ha agradat i hem rigut molt.

Per la tarda hem menjat castanyes que ens han portat a la classe i alguna cosa més.

En voleu veure una mostra?

Cliqueu aqui

Exposició LA CASA

Aquests dies hem anat a la Sala Unió on hem pogut visitar una exposició molt original sobre La Casa. La Neli, la bibliotecària d’Alpicat, ens l’ha explicat amb tot detall. Hem après diferents estances de les cases, com es fa una casa, tipus de cases del món, hem parlat de cases per a persones, animals i fins i tot de les No cases!!

Hem pogut veure, escoltar i tocar bona part de llibres i contes. Us en deixem una breu mostra en aquest enllaç.

SORTIDA PUNT ECO A LLEIDA

Per començar a veure com és un hort de veritat hem anat a Lleida per a que ens mostrin com són els horts urbans que hi ha a l’espai Punt Eco.

Hem descobert eines, les diferents feines que ha de fer un pagès i tot el que hem de fer per a que les nostres plantes creixin bé. També hem pogut entrar al galliner i jugar una estoneta. Si ho voleu veure, cliqueu a la imatge que correspon al vostre grup.

REUNIÓ D’INICI DE CURS.

Benvolgudes famílies primer de tot, donar-vos la benvinguda al nou curs escolar i al blog de l’escola.

Volem compartir amb vosaltres el powerpoint que vam presentar a la reunió d’inici de curs de P5 del dia 13 d’octubre.

Podeu conèixer les informacions que es van donar.

Sílvia, Núria i Anna.

Activitats musicals

Al llarg del curs a la classe hem fet tota mena d’activitats musicals. Hem escollit entre tots les cançons i les danses que us volem ensenyar. Esperem que en gaudiu tant com nosaltres ho hem fet preparant-ho! Cliqueu aquí

Cros 22 de juny

L’últim dia de curs vam fer un cros a l’escola , hi van participar tots els nens i nenes. Els mestres de l’àrea d’educació física i psicomotricitat van preparar diferents circuits per a diferents nivells.

Vam còrrer amb el nostre grup bombolla i tots vam arribar al final! I per completar aquest hàbit saludable una poma vam guanyar!!

Va ser molt divertit!

Aquí en veureu una mostra.

BC

Lipdub Escola Doctor Serés.

Benvolgudes famílies us volem ensenyar el vídeo de final de curs que hem preparat des de l’escola.

Esperem que us agradi molt!

Bon estiu!

Sortida Esport Natura.

El passat dia 3 juny els nens i nenes de P4 vam pujar a l’autocar una altra vegada per anar d’excursió.

Aquesta vegada ens esperaven a, Esport Natura, de Vilanova de Segrià.

Va ser  un dia de molta calor, però va valer la pena, ens ho vam passar molt bé.

Aquí us deixem una mostra de fotos per a què us feu una idea de com va anar el dia.