Cantada de Nadales

El dilluns 20 de desembre vam fer la cantada de Nadales d’Educació Infantil. Us deixem el vídeo per a reviure-ho o, per si no hi vau poder assistir, ho podeu veure i escoltar. Moltes gràcies!

Nadales 2021

NADAL A L’ESCOLA

Aquests dies ha arribat el Nadal a l’escola!! Ens ha arribat el tió, hem pogut llençar la carta amb els nostres desitjos a la bústia reial, hem fet decoracions pels arbres de les botigues d’Alpicat, hem fet postals per les famílies i la cantada de Nadales amb les famílies.

Esperem que gaudiu d’aquestes fotos tant com ho hem fet nosaltres.

Ha arribat el Tió a l’escola!

El dilluns va arribar el  TIÓ a l’escola Doctor Serés. Ha vingut cansat , el viatge li ha pres moltes energies.

Sort que l’hem tapat amb una MANTA  per recuperar-se del fred i ja li hem començat a portar MENJAR,  peles de mandarina, poma….

Recordeu que si voleu portar una mica de menjar al Tió de l’escola li podrem donar i segur que estarà molt content!!!

JORNADA MUSICAL

Per Santa Cecília, el 22 de novembre, celebrem la Jornada Musical. Cançons, música i danses omplen l’escola. Us deixem una petita mostra de les activitats que es van dur a terme.

Agraïm moltíssim l’actuació del Carles Arbiol i el Jose Masana per tornar a fer viure un moment especial amb música, instruments i veu en directe!!!

Menja fruita!

Aquest dimecres ens ha visitat la Imma i ens ha presentat el Projecte Jo menjo fruita.

Ens ha explicat un conte molt bonic: unes fruites que marxen de la nevera, uns nens que no mengen fruita, una visita al mercat….

Ha aprofitat per ensenyar-nos a fer una manualitat : un imant de nevera en forma de maduixa.

Us compartim l’enllaç per mirar les fotos i també  us adjuntem la cançó que la Imma ens ha ensenyat.

Halloween i Castanyada a P5

Aquest divendres hem celebrat la festa de Halloween i de la Castanyada a l’escola i hem vingut tots disfressats, quina poooorrr!

A l’escola hem vist esquelets, bruixes, fantasmes, zombies, carabasses, vampirs… i màscares i més màscares de por.

La castanyera ens ha vingut a veure des de Pont de Suert, era la Zofia, la cosina de l’Encarna. Molt velleta, però ha volgut ballar i cantar amb nosaltres.

Desprès hem vist l’obra de teatre en anglès, ens ha agradat i hem rigut molt.

Per la tarda hem menjat castanyes que ens han portat a la classe i alguna cosa més.

En voleu veure una mostra?

Cliqueu aqui

Exposició LA CASA

Aquests dies hem anat a la Sala Unió on hem pogut visitar una exposició molt original sobre La Casa. La Neli, la bibliotecària d’Alpicat, ens l’ha explicat amb tot detall. Hem après diferents estances de les cases, com es fa una casa, tipus de cases del món, hem parlat de cases per a persones, animals i fins i tot de les No cases!!

Hem pogut veure, escoltar i tocar bona part de llibres i contes. Us en deixem una breu mostra en aquest enllaç.

SORTIDA PUNT ECO A LLEIDA

Per començar a veure com és un hort de veritat hem anat a Lleida per a que ens mostrin com són els horts urbans que hi ha a l’espai Punt Eco.

Hem descobert eines, les diferents feines que ha de fer un pagès i tot el que hem de fer per a que les nostres plantes creixin bé. També hem pogut entrar al galliner i jugar una estoneta. Si ho voleu veure, cliqueu a la imatge que correspon al vostre grup.

REUNIÓ D’INICI DE CURS.

Benvolgudes famílies primer de tot, donar-vos la benvinguda al nou curs escolar i al blog de l’escola.

Volem compartir amb vosaltres el powerpoint que vam presentar a la reunió d’inici de curs de P5 del dia 13 d’octubre.

Podeu conèixer les informacions que es van donar.

Sílvia, Núria i Anna.

Activitats musicals

Al llarg del curs a la classe hem fet tota mena d’activitats musicals. Hem escollit entre tots les cançons i les danses que us volem ensenyar. Esperem que en gaudiu tant com nosaltres ho hem fet preparant-ho! Cliqueu aquí