El dia 28 de novembre vam anar d’excursió a Olot. Vam anar a la Fageda d’en Jordà i vam recitar el poema de Joan Maragall. Després hem anat al Volvà de Santa Margarida, hem dinat, hem dibuixat una ermita i hem fet un picnic genial!.
Tots hem portat una mica d’aperitiu i entre tots, ens hem posat les botes. Ha estat una sortida molt interessant, mai havia dinat en el cràter d’un volcà.
CARLA MENDOZA, MARINA ORTEGA, 5èA
Hola Ana, ho sento per lo que va passar a la fageda d’en Jorda, però jo m’ho vaig passar molt bé Fins la tarda Adeuuuuuuuuuuuuuu i perdooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!