Per parelles hem fabricat els nostres propis jocs del 3 en ratlla. Hem reciclat els taps de plàstic d’un munt d’ampolles i els hem utilitzat de fitxes, afegint-hi la imatge que més ens agradava relacionada amb el projecte de la màgia. Ara, quan acabem les feinetes, podem passar una bona estona jugant amb els companys mentre treballem l’estratègia.
Decorem la porta
Com molts heu pogut veure, ja tenim la porta de la classe MAGS i MAGUES decorada. Ha estat fruit de la la participació de tots els nens i nenes. Amb les idees de tots vam decicir guarnir-la així…esperem que us agradi!
Ambients d’aprenentatge!
La setmana que ve començarem els ambients a cicle inicial! Els ambients estan pensats per desenvolupar les intel·ligències múltiples dels nens i nenes i potenciar les seves fortaleses i les seves habilitats. Cada setmana trien a l’ambient que volen anar, però primer els convidarem a que provin tots els ambients perquè així els puguin conèixer i la seva elecció sigui amb motius!
Si cliqueu la imatge que trobeu a continuació podreu llegir més informació sobre cada ambient! Si teniu algun dubte també podeu comentar aquí al bloc i estarem encantades de respondre! 🙂
1A- EXPOSICIONS
Hola famílies!
A continuació teniu una sèrie de fotografies del procés d’elecció del nom. Cal dir que TOTES LES EXPOSICIONS es van fer amb molta il·lusió i es va notar la vostra implicació a l’escola (moltíssimes gràcies). Tant és així, que l’elecció del tema del projecte va ser molt emocionant i, personalment, em va saber greu que molts temes s’haguessin de descartar. Desitjo que us agradin molt aquestes fotos i que us serveixin per poder fer un tastet de la nostra classe.
FEU CLIC AQUÍ PER VEURE LES FOTOS
Floating Experiment!
A Project hem seguit experimentant amb la FLOTABILITAT. Hem aprofitat per treballar vocabulari en anglès com: PAPER CLIP, ROCK, COIN, FEATHER, LENTIL, SPOON, PIN PONG BALL.
Hem classificat fent prediccions entre SINK (enfonsar) o FLOAT (flotar) i després ho hem comprovat:
Un cop hem acabat hem fet una rotllana per esbrinar els motius pels quals la flotabilitat varia i hem introduït conceptes en anglès com BIG- SMALL i HEAVY – LIGHT.
Let’s make a volcano!
A Project hem fet un volcà i l’hem fet erupcionar amb una reacció química de VINEGAR + BAKING SODA!
Hem treballat els materials per l’experiment en anglès (TEASPOON, PLASTIC BOTTLE, PAPER, SCISSORS, VINEGAR, FOOD COLOURING, BAKING SODA) i hem anat seguint els passos per l’experiment repassant les accions com CUT, POUR IN , PUT IN, FOLD and COVER.
A les sessions de project aprofitarem per fer volcans i experimentar amb diferents reaccions químiques!
Aquí teniu el video per veure com ho hem fet:
[youtube]https://youtu.be/fieci7zACVU[/youtube]
Painting Emotions!
A primer estem treballant les emocions: HAPPY, SAD, SCARED, ANGRY, IN LOVE, CALM…
I a Arts & Crafts hem escoltat diferents cançons, hem dit quina emoció ens feien sentir i després ens hem deixat portar per la música amb els ulls tancats…
Després ens hem dibuixat els uns als altres repassant les parts de la cara “eyes, nose, mouth, ears, hair, face…”
Votem!
Idees pel nom de la classe
Un a un vam sortir tots a explicar la nostra proposta pel nom de la classe d’aquest any, totes van ser molt interessants i súper ben preparades!!!
Ja tenim noms de les classes!
Atenció atenció! Ja tenim nom de les classes!
1r A: MAR
Caroline Halliwell
1R B: TITANIC
Palés
2N A: VOLCANS
2N B: MAGS I MAGUES
Anirem penjant coses al bloc i podreu trobar els articles de la vostra classe ben ràpid amb les pestanyes que teniu a dalt!