TEXT ESCRIT PELS DORAEMONS:
Ai vam anar al museu dels invets i bam fer inbens que era un invent cera par guardar sacrets i bam fe un altra ce era per no ulbidarsa de las cosas, i el Juami va conseguir 1 paquet de patates amb una bici cramant calorias, as va cedar molt cansat.
I ens u vam pasar diber al parc de la ciutadella jugan al escondite i bam muntar a la trompa dal mamut, bam beura anacs i bam beura or.
GENIAL DORAEMONS!!!
La veritat és que va ser un dia genial, però vam trobar molt a faltar a tots els companys que no vau poder venir! Però no patiu que entre les fotos i video més les explicacions que us faran els que vam anar semblarà que hagueu estat allà!!!
I ara us convido a explicar quin va ser l’invent que més us va agradar de tots els que vau veure! Som-hi!
[youtube]https://youtu.be/4CucNdib14k[/youtube]
me agradat molt miba soc Mia mua
me lo e pasado muy bien en la excursion
ademes ma ba agrada cuan bam juga al parc
i la meba mama cuan era patita anaba mol ala trompa del mamut
el invento que me gusto fue el despertador que se iba corriendo de la cama. Soy el Alex Roldan
ami el que em va agradar el despertador que et despertaba i se n’anava del llit i per que et despertis el tenies que perseguir
i jo li donaria un cop de pilota
quan vem anar al parc de la ciutadella vam veure anacs i vam pujar a la trompa d’un mamut.
em va agradar molt quan vam veure als anecs
em va agrada molt quan el juanmi va acunsegi guanya la bosa de patatas creman las calurias
Lo que más me gustó fue la bicicleta y las patatas
ma bax pasa mol be ala trompa dal mamut
Em lo vaig passar molt bé a la trompa del mamut
En al parc dala ciutadella ban beura anacs.
soc ivan el que mes em va agradar va ser el dron amb camara
me gusto bicicleta electrica