Disfresses Carnestoltes

Bona tarda famílies,

Ja s’apropa el Carnaval, i Cicle Inicial està preparant una de grossa per el festival que celebrarem el proper divendres dia 5 de febrer.
Seguidament us detallarem com han d’anar disfressats els nens i nenes des de casa aquest dia, recordem que nosaltres donarem una idea, des de les famílies podeu adaptar-ho amb el que tingueu a casa, no compreu res que no creieu que hagueu de comprar.

1er A i 2on B

Els i les alumnes d’aquestes dues classes aniran disfressats de Ben, l’escura-xemeneies del musical de Mary Poppins. Així que, hauran de vindre totalment de negres, bufanda/fulard granat/marró/vermell o en el seu defecte fosc i amb una boina/gorra fosca. Adjuntem una fotografia perquè us doni una idea.

Ben – Mary Poppins


1er B i 2on A

Els i les alumnes d’aquestes dues classes aniran disfressats de nens de la pel·lícula de Mary Poppins. Així que, opcions per als nens:
– Pantalons curts.
– Mitjons llargs.
– Camisa.
– Tirants.
– Corbata / llacet.
– Americana.
– Gorra / Boina
– Sabates de vestir.
– Pentinat amb ratlla a un costat i la resta pentinat cap a l’altre costat.

Opcions per les nenes:

– Vestit per sota els genolls.
– Mitjons llargs o mitges.
– Sabates de vestir.
– pentinat amb una cua o amb dos cues.
– Serrell marcat.
– Pamela / Barret.

Insistim, nosaltres donem opcions, vosaltres adapteu amb el que teniu. Adjuntem fotografies per a que tingueu més idea.

Nens – Mary Poppins

Gràcies.
Cicle Inicial.

Festa Nadal primer trimestre

Benvolgudes famílies,

També adjuntem les fotografies que varem fer de la festa al pavelló municipal i el que vam fer a continuació a l’escola, una gran xocolatada amb melindros.

També adjuntem un vídeo de la classe de 2on A fent el caga tió.

Gràcies.

Castanyada 2015

Benvolgudes famílies,

Durant la castanyada vam realitzar el taller d’elaborar panellets, aquí us adjuntem algunes imatges del cicle de primària fent les nostres creacions.

Van sortir boníssims !!!!!

Melquíades 2015

Benvolgudes famílies,

El passat mes de desembre vam tindre la visita d’aquesta companyia que ens van mostrar les diverses maneres que tenim per jugar amb bombolles d’aigua.

Va ser una experiència molt maca i que ens va encantar a tots els/les alumnes de primària.