Dimarts, dia 2 de juny, 107 alumnes de Cicle Inicial, acompanyats de deu mestres, vam anar d’excursió al Circ de les Freixes, Tot Circ, al costat del poble de Copons, prop d’igualada.
Després de poc més d’una horeta en autocar, vam esmorzar i vam començar a descobrir les instal·lacions: una carpa de circ, els carromats típics. zona d’esbarjo….
Una divertida bicicleta ens va acompanyar, per grups, fins la carpa central, on ens van ensenyar com usar els diferents jocs de malabars, equilibri, traça…. que constituïen el taller de circ en que anàvem a participar.
Llavors vam anar a practicar els jocs de l’exterior de la carpa: hula-hops, xanques, instruments musicals, jocs de punteria i equilibri, saltadors…
També ens vam poder disfressar i pintar de pallasso.
Després vam tornar a l’interior de la carpa, on vam poder seguir practicant amb altres jocs d’equilibri i malabars, bicicletes d’una sola roda (molt difícils), trapezis, cordes, plats xinesos, diàbolos, xanques curtes, passar per la corda fluixa… Els monitors i mestres ens ajudaven i també ho intentaven, uns amb més traça que altres!!!!
Després vam anar a dinar a sota d’un cobert. Feia molt de sol i calor, però de tant en tant, ens ruixaven amb aigua com de fina pluja!!!
Després de dinar i jugar una estoneta, vam tornar a la carpa principal, de nou guiats per la bicicleta antiga. Vam tornar a seure a les grades i vam poder gaurdir d’un divertit espectacle d’un dels personatges que no pot faltar en un circ: un pallasso que ens va fer riure amb les seves sortides i que ens va sorprendre amb els seus malabars. I també hi va fer participar alguns dels nostres companys….i mestres, com la Mayte i la teacher Isabel!!!