Windows XP bàsic

TUTORIAL WindowsXP

Us penjo un tutorial d’INTRODUCCIÓ A WINDOWS XP de l’editorial Mc Graw Hill on aprendreu a treballar amb Windows XP de manera bàsica. Concretament haurieu de revisar des de la pàgina 13 fins la 29, i anar fent les pràctiques que hi ha proposades, principalment relacionades amb:

  • Parts de l’escriptori
  • creació i organització d’icones a l’escriptori
  • Canvi de fons de pantalla
  • Mostrar noves barres d’eines
  • Treball amb arxius i carpetes

ACTIVITAT: WINDOWS XP Per comprovar que realment ho heu treballat, al document que estaveu elaborant heu d’incloure les següents pràctiques:

  1. Fes una captura en pantalla del teu escriptori abans de començar a treballar, i enganxa la imatge al document.
  2. Digues quines parts pots diferenciar a la teva barra de tasques. Què pots fer amb ella?
  3. Afegeix la calculadora a la barra d’inici ràpid, que es troba a Tots els programes/Accessoris.
  4. Crea en l’Escriptori (desktop) diverses dreceres a les que t’apareixen en pantalla incialment que trobis més interessants en el grup de programes Accessoris. Organitza aques dreceres creades de manera que quedin alineades a la part dreta de l’Escriptori.
  5. Canvia el fons de pantalla per un que t’agradi, i també l’estalvi de pantalla que tens assignat per defecte, per un altre que t’agradi més. Fes que fins passats 15 minuts no s’activi. Per a què serveix el botó configuració que apareix en la finestra?
  6. Crea carpetes dins de “els meus documents” amb els tres trimestres (1r TRI, 2n TRI, 3r TRI), i subcarpetes amb dues unitats dins de cada trimestre (UD1, UD2 / UD3…). Quan tinguis això creat fes una captura de pantalla, retalla la imatge per a què es vegi clar i enganxa-ho al document que estàs creant.
  7. Quina diferència hi ha entre tallar i copiar quan estem treballant en un document?
  8. Per últim tanca les finestres i fes una captura de pantalla on es mostrin les activitats que has treballat en els apartats 3, 4 i 5, enganxa-ho al document que estàs creant.

Data límit de lliurament: DIMARTS 23 D’OCTUBRE

El document ha de contenir:

  • Encapçalament amb el nom de l’Institut i la matèria.
  • Peu de pàgina amb el teu nom i numeració de pàgines.
  • Totes les activitats treballades i proposades durant la unitat on ha d’haver: alguna taula, alguna imatge i algun enllaç.
  • Interlineat de 1,15, mida de la font 12, marge esquerra 2,5 i marge dreta 2
  • Format PDF

BONA FEINA!!!

El meu correu és:  equeral8@iesrosetamauri.org

Aquest article ha estat publicat en 1r Bat Informàtica (grup B), T1: Windows XP. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *