Com ja us he comentat a classe, teniu la possibilitat de pujar un punt de la nota final de trimestre, lliurant un treball d’ampliació.
En què consisteix el treball d’ampliació?
– En fer un treball posant en pràctica el que heu après sobre el google docs (podeu triar google presentacions o google documents).
– La temàtica del treball ha de ser sobre la Central nuclear de Valdellós 1. Aquells que heu vingut a la visita de la central de Valdellós, heu reflectir, que heu après. Els que no heu vingut a la visita, heu de demanar als companys, als professors la informació que ens han proporcionat a la visita. També podeu visitar la pàgina: www.enresa.es
– Podeu desenvolupar un d’aquests tres temes (trieu el que més us agradi):
1. Què és la radioactivitat?
2. Què és Enresa? Quines activitats desenvolupa?
1. Què és la radioactivitat?
2. Què és Enresa? Quines activitats desenvolupa?
3. Què és un residu radiactiu de baixa o mitja activitat? On s’emmagatzemen aquestos residus? En què consisteix el sistema d’emmagatzematge “El Cabril” (Córdoba)?
– El treball ha de tenir 10 diapositives o 5 full de documnet de text, , com a màxim.
– El treball, cal que tingui:
- Portada
- Introducció
- Dessenvolupament del tema
- Conclusió-reflexió personal
- Bibliografia-webgrafia
Recordo, que és un treball VOLUNTARI i s’ha de lliurar abans del 7 de Desembre.