En aquesta sessió destacaria:

  • ePals És un correu electrònic monitoritzat pel mestre que el gestiona. Els alumnes poden enviar correu dintre de la comunitat e-Pals, entre ells mateixos i amb altres membres de e-Pals, no poden sortir aquests missatges fora de l’entorn. Ideal per practicar a escriure correus amb molta seguretat sobre els missatges que s’envien.
  • Premis Mobile Learning Awards. Pels alumnes de secundària podria estar interessant l’activitat de referenciar punts dintre del Mobile History Map. Poseu-vos en contacta amb mi els que us interessi.

Hi ha tres categories; una per a professorat i dues per a alumnat.

        • Professorat: Experiències d’ús educatiu dels dispositius mòbils
        • Alumnat: Micronarracions audiovisuals i Mobile History Map (cal referenciar els punts abans de meitat de febrer)
  • Hem treballat sobre el que s’anomena “content curation“, alguna cosa així com conservació o preservació curacion-de-contenidos-en-la-escuela-by-Manel-Guzmande continguts. De fet, curator és el terme que s’utilitza per a referir-se a la feina de conservador, sigui de museus, de col·leccions, etc. Es refereix, doncs, a una tasca relacionada amb la selecció, l’exposció, o la classificació, més que no pas al guariment o a la reparació d’alguna cosa. (Xavier Mas, al seu blog Mirades). Curar continguts és seleccionar –o rescatar– continguts de la Xarxa d’acord amb uns criteris o una temàtica i posar-los a l’abast d’altres usuaris. Però no només això. Un contingut curat ha de ser un contingut rellevant, escollit i que aporti valor.

I això ha estat tot

Salut

Juanjo